Advanced Prefferences 1.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) En de update naar 1.4 geen een 'main script execution failed'-error...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
En de update naar 1.4 geen een 'main script execution failed'-error
|
|
|
|||
|
|||
ik had de bug ook toen ik nog op 1.1.3 zat he ;-)
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hm, bij uninstallen krijg ik dezelfde error
|
|
|||
|
|||
herstart je iphone eens..
da zijn de enige 2 dingen da ik heb ondergaan (dus herstart en uninstall) om die error te fixen iirc.. wss heeft da er nix mee te maken maar was het toeval ofzo |
|
||||
|
||||
Herstart gedaan, ja, maar noppes. Uninstalled niet en update niet.
|
|
||||
|
||||
mss dat em nie bij updates komt te staan, kijk ,eens in de map van "apps (hdnl)" zelf.
|
||||
|
||||
Heb nu een paar keer geprobeerd 1.0 te uninstallen en 1.4 te updaten. Nog steeds die 'mainscript execution failure'-error. Maar... heb nu wel weer het standaard preferences-icoontje. Als ik het open krijg ik nog wel de Psyco-beginpagina maar daarna krijg ik de standaard-prefs van iPhone... heel vaag. Heb nu dus weer de standaard preferences, maar met Adv. Prefs in de uninstalllijst, alsof ze toch nog draaien. Bij de apps staat de update niet, overigens.
Edit: heb bij 'helderheid' nog wel wat tweaks van Adv. Prefs erbij staan, de rest allemaal terug naar standaard. Laatst gewijzigd door yingie; 27-02-08 om 14:03. |
|
||||
|
||||
is script foutje in de repo denk k.
Contact Alexteie ervoor. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb zelf handmatig beide folders "preferences.old en preferenceBundles.old" leeg gemaakt, hierna kun je zonder problemen eerst de versie 1.3 deinstalleren om daarna de versie 1.4 erop te zetten. Succes
|
||||
|
||||
En in welke directory vind ik die?
|
|
|||
|
|||
/var/root
10 tekens enzo |
|
||||
|
||||
Ah, gevonden. Moeten die twee mapjes helemaal leeg? Er staat nogal wat in namelijk.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
die in /var/root is uw backup, als je die plaatst op de locaties waar croiman zegt, en de .old weg doet, heb je de originele weer
|
|
||||
|
||||
blijkbaar is de repo nog nie op zen punt.
|
|
||||
|
||||
maar dat zijn niet de oude preferences, maar de huidige, toch? Zitten ze toch niet in /private/var/root? Ik heb daar 'preferences.app.old' en 'preferencesbundle.old'
|
|
||||
|
||||
is daar geen symlink heen? (snelkoppeling)
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update Prefferences iphone 1.1.3 | croiman | iPhone algemeen | 19 | 21-05-08 15:13 |
advanced settings weg | hesc | Jailbreak apps en thema's | 5 | 19-05-08 02:10 |
Update Advanced Prefferences iphone 1.1.2 | croiman | iPhone algemeen | 30 | 18-02-08 11:46 |
update Advanced Prefferences iphone 1.1.2 | croiman | Archief | 1 | 03-02-08 22:42 |
|
|