Advanced Prefferences 1.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mm vaag Croi kan je mij dan even de goede plist mailen!? Alex,...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mm vaag
Croi kan je mij dan even de goede plist mailen!? Alex, |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Dit is wat er vervangen moet worden voor 1.1.3, komt terecht in de Applications/Preference.app en vervang de oude daar.
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik raad je aan de programma's die je maakt beter te testen of laten testen. Alles wat ik van jou erin hebt gezet waren problemen mee. De ideeën die je hebt zijn goed maar goed doortesten is van belang. Veel succes ermee!
|
||||
|
||||
Citaat:
ik hoorde al effe niks meer van jou, nu heb k al super preferences gemaakt voor 1.1.3, met een kleine update, deze werkt goed fantastisch. en als k nu de standaard prefs en preferenceBundle te pakken krijg, maak k t ook werkend voor 114. Lees deze tread maar eens volledig. |
|
|||
|
|||
Croi
die file staat erin nu en ook bij mij blijft die crashen. Alex, |
|
|||
|
|||
Citaat:
Naar waar maakt installer de backup vn de oorspronkelijke preferences? dan kan ik jou de originele sturen
|
|||
|
|||
Citaat:
in /var/root/ kan je ze even naar alex@hackers.nl sturen thx Alex, |
|
||||
|
||||
Citaat:
Alex: neem deze plist eens, en zet die via Winscp in je iphone en zie eens of die daar nog crashed. |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar ik heb gewoon een dubbel gemaakt van 'brightness.plist' deze dan hernoemt naar date & time.plist en de inhoud van jouw date & time in geplaatst, toen werkte het allemaal |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Er zitten veranderingen in tussen 113 en 114, ook al is t niet veel. Werkt de date time nu al onderandere bij jou? Er zat een vermelding nie tussen zoals deze : [SIZE=2] <key>requiredCapabilities</key> <array> <string>telephony</string> </array> [/SIZE] |
|
|||
|
|||
Citaat:
in /var/root/ en croi nee die crashed nog steeds ga ook eens even die truk proberen ... |
|
||||
|
||||
Citaat:
k vind t allemaal maar raar. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus nu werkt het op jouw 114 iphone??? Blijkbaar staat die op chmod 0644 bij mij,net gekeken. zou het dat kunne zijn? Nu ben ik zelf het noorden kwijt. |
|
||||
|
||||
Mij complumenten !!
Ziet er goed uit! !! nu nog alles in het nederlands. dat zou helemaal top zijn. |
|
|||
|
|||
nee
dat heeft het degelijk niet mss dat mijn iphone cracked is maar heb geen zin om te restoren w8 wel tot 1.1.4 maar er is iets met Date & time weet alleen nog niet wat precies. hebben de nate true en dev team last van deze bug zou ik wel even willen weten.. alex, |
|
|||
|
|||
Citaat:
bij de date&time stond er 2 maal mobile (1 maal met rw en 1 maal ro) en everyone ook ro bij brightness stond er 1 maal iets zonder naam met rw, en dan admin en everyone met ro |
|
|||
|
|||
www.stijneman.be/prefs114.zip voor de 1.1.4 preferences (uit /Var/root de backup dus )
|
|
|||
|
|||
get info?
is dat een std unix cmd op de iphone ik ken het niet kan wel ls -al doen en dan zie ik gewoon alles op admin staan.. Alex, |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update Prefferences iphone 1.1.3 | croiman | iPhone algemeen | 19 | 21-05-08 15:13 |
advanced settings weg | hesc | Jailbreak apps en thema's | 5 | 19-05-08 02:10 |
Update Advanced Prefferences iphone 1.1.2 | croiman | iPhone algemeen | 30 | 18-02-08 11:46 |
update Advanced Prefferences iphone 1.1.2 | croiman | Archief | 1 | 03-02-08 22:42 |
|
|