Advanced Prefferences 1.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) # ls -la "Date & Time.plist" -rwxr-xr-x 1 root admin 1134 Feb 26 23:19 Date & Time.plist # ls -la Brightness.plist -rwxr-xr-x 1 root admin ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
# ls -la "Date & Time.plist"
-rwxr-xr-x 1 root admin 1134 Feb 26 23:19 Date & Time.plist # ls -la Brightness.plist -rwxr-xr-x 1 root admin 3448 Feb 26 22:30 Brightness.plist |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier is mijn date&time die ik gebruik in advanced preferences op 1.1.4 -edit- maar hier wordt door os x zelf aan de rechten geprutst dus ik weet niet of die zal werken op je iphone..
MacBook Pro - 160 GB HDD - 2 GB RAM - 2.4 GHz Intel C2D 'Santa Rosa' Laatst gewijzigd door Stino; 27-02-08 om 00:31. |
|
|||
|
|||
ok heb net de std prefs terug gezet van 1.1.4 en daar werkt date en time gewoon...
|
|
|||
|
|||
nou heb die van jou stino er nu op gezet even rebooten en dan kijken wat die doet.
nou die crasht ook hoor maar mss komt het omdat ik nl geinstalleerd heb dat heb jij niet of wel stino? Alex, |
|
|||
|
|||
Citaat:
download die rar van z'n date&time browse naar je iphone via verkenner/finder (samba/afp protocol installen en aan zetten, want je moet de files rechtstreeks kunnen openen en niet eerst downloaden) ga naar applications/preferences delete de date & time.plist en copy brightness.plist en plak ze, zodat je een kopie hebt, en hernoem deze kopie naar date & time.plist open ze nu met kladblok/textmate en plak de inhoud van de date & time.plist vanuit de rar in deze op de iphone en save, klaar is kees |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alex, Ok ik heb hem werkend ik ga deze plist in de repo zetten.. Laatst gewijzigd door alexteie; 27-02-08 om 00:50. |
|
|||
|
|||
hoe ga je op je iphone? met een FTP programma of met finder? je iphone _moet_ als netwerkschijf gemount zijn en de plist files mogen je iphone schijf niet verlaten!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
hier geen probs hoor croiman..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ok, Maar jij draait op je iphone 114 juist? En ik heb deze gemaakt voor 113. Als ik nu je Date & Time.plist zou hebben, kan k kijken wat er het verschil is, en dit aanpassen, zodat de Super Preferences kan aangepast worden ook voor 114. K converteer die plist zodat ik die code fatsoenlijk kan lezen ipv die tekentjes enz..., daarom da jij copy paste doet. Stuur me die Date & Time.plist eens STINO via mail crochr@hotmail.Com Laatst gewijzigd door croiman; 27-02-08 om 00:52. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en voor preferences van 1.1.4 moet je die zip file afhalen van m'n server |
|
|||
|
|||
daar gaat het niet om het gaat om het feit dat als je hem verplaats naar een lokale hdd, de rechten gewijzigd worden en dus moet je alles doen vanop de hdd van de iphone zelf
|
|
|||
|
|||
Ok nee dus na 2de opstarten ging de crash weer.
Laatst gewijzigd door alexteie; 27-02-08 om 01:00. |
|
||||
|
||||
De plist die je me gemaild hebt, is rechten chmod 0644. Die van mij in MIJN Super Prefs is chmod 0664.
Ten tweede: daar stond alles IN de plist van mijn Brichtness.plist dan jouw 114 originele plist kan k niet afhalen, kan adres niet vinden. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb net gekeken via Xml repo, je hebt chmod 0755 gedaan en nog iets anders veranderd alex? Laatst gewijzigd door croiman; 27-02-08 om 01:01. |
|
|||
|
|||
Dat is goed om te horen ff sources refreshen en ook 'updaten'
-error- Main script exectuion failed gij zit dus ok op 1.1.4 alexteie ? hoe ben je voorbij de activatie geraakt? |
|
|||
|
|||
hé nu je het zegt ik ben er zo rap over gegaan dat ik niet gezien had dat hij niet had opgeslagen.. vreemd even proberen te fixen naar date & time..
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update Prefferences iphone 1.1.3 | croiman | iPhone algemeen | 19 | 21-05-08 15:13 |
advanced settings weg | hesc | Jailbreak apps en thema's | 5 | 19-05-08 02:10 |
Update Advanced Prefferences iphone 1.1.2 | croiman | iPhone algemeen | 30 | 18-02-08 11:46 |
update Advanced Prefferences iphone 1.1.2 | croiman | Archief | 1 | 03-02-08 22:42 |
|
|