Advanced Prefferences 1.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door eriak ok, gevonden,.... indrukwekkend....! hij is ondertussen aangepast en staat erop als super prefs en de uninstaller is ook weer goed!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Supper Preferences 113
"heb jij een voorbeeld voor opstartscherm mooier te maken?
Voorbeelden? enkele suggesties? " Deze bijvoorbeeld als opstart scherm ?
|
||||
|
||||
Citaat:
thanks alex. de max. Pewi: die is toch nie mooi he??
|
|||
|
|||
date & time laat preferences crashen
|
||||
|
||||
Nee, maar iets in die stijl misschien ? ;-)
|
|
||||
|
||||
hoe bedoel je? date and time laat prefs crashen????? zal er es na zien se.
ALEXTEIE : Wil je repo even aanpassen na wat k gevraagd heb via email? description: "Super Preferences for 1.1.3 Made by Croiman" Laatst gewijzigd door croiman; 26-02-08 om 19:43. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Update : er is een geval bekend dat Super Preferences crashed bij date & time.
Probleem gevonden. Vervang handmatig het bestand "Date & Time.plist" in Applications/Preference.app chmod 0755 met bijgevoegd bestand. Of Installeer de update die er gaat uitkomen via repo voor de noobs. Bij verdere problemen (die er nu niet meer mogen verschijnen eigenlijk) Gelieve mij ASAP te verwittigen, dan word er onmiddellijk nog aan gewerkt. Thankx STINO voor t probleem te vermelden, er stond idd een foutje in. |
|
||||
|
||||
zoals hierboven beschreven: general settings: date&time crasht bij mij ook naar het springboard.
|
||||
|
||||
2de geval, en de 2de waar het probleem bij ga opgelost worden. Precies op tijd met mijn verbetering. MACFLY : kun je al direct t oplossen he.
|
|
||||
|
||||
inderdaad is opgelost na verandering van .plist!! Thx alot !
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook geprobeerd. Alles werkt buiten crash bij date & time. Ik wacht wel op update want heb geen SSH meer installed.
|
|
|||
|
|||
heb sinds ik je prefs geinstalleerd heb het 'main script execution failed'
is er een verband? kan dus ook de update niet doen... prachtige app overigens |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ALEXTEIE : dit is voor jou geloof ik? er zou een probleem met de installatie versie 2.0 zijn?
Laatst gewijzigd door croiman; 26-02-08 om 23:19. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
super preferences 1.1:
Date & time bug nog steeds levend, maar dit kan ook aan 1.1.4 liggen!! Elk ander menu is bereikbaar, en alles lijkt me zo te werken van adv preferences Kan je eens die touch uitleggen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
crochr@hotmail.Com , dan maak ik em snel werkend voor jou en iedereen. Deze is normaal ALLEEN voor 1.1.3. Als ik de standaard app heb, dan kan ik em ook laten werken op 1.1.4. iemand????? |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update Prefferences iphone 1.1.3 | croiman | iPhone algemeen | 19 | 21-05-08 15:13 |
advanced settings weg | hesc | Jailbreak apps en thema's | 5 | 19-05-08 02:10 |
Update Advanced Prefferences iphone 1.1.2 | croiman | iPhone algemeen | 30 | 18-02-08 11:46 |
update Advanced Prefferences iphone 1.1.2 | croiman | Archief | 1 | 03-02-08 22:42 |
|
|