Pas op voor "weather icon fix" in installer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In de installer wordt op dit moment een "weather icon fix" (...to get custum icoons working...) aangeboden welke volgens de maker ook op 1.1.3 zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Pas op voor "weather icon fix" in installer
In de installer wordt op dit moment een "weather icon fix" (...to get custum icoons working...) aangeboden welke volgens de maker ook op 1.1.3 zou werken. In mijn geval was na de installatie (op een nagenoeg schone iPhone) het weer icoontje verdwenen....om nooit meer terug te komen. Diverse resets, summerboard of customize mochten niet baten. Ik wil niet zeggen dat dit bij iedereen zal gebeuren.......maar wanneer je niet je iPhone opnieuw hebt ingericht zou dit erg jammer zijn.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kunt hem terug krijgen door het bestand info.plist in weather.app te chmodden naar 0644
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem. Icoon is verdwenen. Zit nu in weatherapp. Hoe krijg ik nu de info.plist file ge-cmod naar 0644. Gaat dat via terminal? Iphone 1.1.3
|
|
|||
|
|||
Tja ik heb het dus ook gedaan....helaas is de icoon verdwenen...:S
|
|
||||
|
||||
Er komt een update voor, de ontwikkelaar is bezig met een fix. Als je dus niet zeker bent van het wijzigen van rechten, even wachten dus. Zijn advies is om het progje geïnstalleerd te laten staan, de fix regelt vanavond de rest!
Citaat:
Laatst gewijzigd door "R"; 23-02-08 om 16:36. |
|
|||
|
|||
oh gelukkig maar
|
|
|||
|
|||
oei net weather icon fix gedaan weather icon weg en nu?
er is geen update? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
oeps was dus weer te snel.
|
|
||||
|
||||
Ik had dit probleem ook maar dit heb ik simpelweg kunnen fixen door het weather icoontje te verbergen (met Poof), Poof te sluiten, en het icoontje terug te voorschijn toveren met Poof!
|
|
|||
|
|||
Wie kan me uitleggen hoe ik mijn weather.app moet chmodden naar 0644?
Want meneer "R" doet er een beetje lang over... en als dit ook werkt! |
|
|||
|
|||
Gelukt.. ik dacht "ik roggel da wiel ff". Leuk om op 53 jarige leeftijd nog te leren wat chmodden is. Maar het werkt! Met dank aan spacerpower!
|
|
||||
|
||||
Je kunt het ook gewoon zelf doen zonder die fix...je moet dan info.plist modden...Moet je ff googlen, is binnen 3 min gedaan...
|
|
||||
|
||||
Of gewoon icoontje verstoppen en terug te voorschijn toveren!
|
|
||||
|
||||
WOW what's "poof"?
|
|
|||
|
|||
Fix is er , heb juist update gedaan , en werkt perfect
krijg nu ook andere iconen als ik een ander theme kies Super |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
volgens mij was stibou eerder sarcastisch
of zit ik ernaast? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct | Lancia | iPhone Navigatie | 14 | 10-10-09 14:57 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|