KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) en wanneer was het op de post gedaan? krijg steeds meer hoop dat die van mij straks ook op de deurmat ploft....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
en wanneer was het op de post gedaan? krijg steeds meer hoop dat die van mij straks ook op de deurmat ploft.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
vrijdag 18 januari is de sim op de post gedaan.
|
|
|||
|
|||
wat is dat.... jij kan bij kingsim niet meer bestellen??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nr. 136 Flevoland, dan zal ik hem vandaag ook wel ontvangen!! Woohoo!! Straks meteen maar in de brievenbus kijken als ik thuis ben...
|
|
||||
|
||||
ja daar isie dan en het werkt perfect
was wel lang onderweg naar Eindhoven bestelling 85
|
|||
|
|||
Beste
Hopelijk kan ik hier de persoon met mail info@filmtent.nl bereiken. Uw mailbox zit vol en ik heb Uw IBAN nummer nodig, wij hebben geen sims meer en gelieve dus ook niet meer te storten. mvg RobinL |
|
|||
|
|||
Sim binnen! Werkt perfect! Unlocked iphone 1.1.2 Thx !!
|
|
||||
|
||||
Die RobinL maakt een hoop 1.1.2. mensen gelukkig!! Wordt er vrolijk van.
Lang leve de hackscene!! |
|
|||
|
|||
Hier een Happy Camper... Hij zat vandaag bij de post. Even een hoekje uit het oude simmetje snijden een klein stukje dubbelzijdig plakband et voila!
Makkelijker kan bijna niet! Ik hoop dat de mannen (en dames?) van het projectje Kingsim.be een goede beoordeling krijgen. Wat mij betreft twee duimpjes omhoog. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is dat alles wat je moet doen? geen programmatjes installeren of iets dergelijks? |
|
|||
|
|||
Beste
Wanneer u wilt bestellen of vragen hebt. Het nieuwe email easyisim@gmail.com. Dit zijn de nieuwe easyisim organisators, Voor bestellingen bij ons moet u wel nog naar ons oud e-mail mailen. Easyisim@gmail is dus niet verantwoordlijk voor openstaande orders die u bij ons besteld heeft. mvg RobinL Laatst gewijzigd door RobinL; 24-01-08 om 21:26. |
|
|||
|
|||
Hallo RobinL,
Graag had ik nog een antwoord van u verwacht op onze e-mail conversatie. Alvast bedankt. Mvg, DJ |
|
|||
|
|||
Hallo,
Even een vraagje aan iemand die zijn Easyisim van RobinL al geinstalleerd heeft. In de handleiding op de website staat bij het Kopje iWorld installeren, dat er een pincode ingegeven moet worden. Welke pincode is dit? De pincode van je eigen SIM? Groet, Bart |
|
|||
|
|||
Overdracht Kingsim / Easyisim
Citaat:
de afgelopen dagen hebben we overlegd met de initiatiefnemers van Kingsim / Easyisim om hun activiteiten voort te zetten. Het zou natuurlijk zonde zijn om zo'n prachtinitiatief te laten verdwijnen. Gelukkig hebben we een oplossing gevonden en is het weer mogelijk om Easyisim / Kingsim kaarten te bestellen! Wel vragen we van jullie een paar dagen de tijd om de webshop te verhuizen en zaken netjes over te dragen. Wij gaan ervan uit dat midden volgende week de webshop weer open is en je gewoon online de kaarten kunt bestellen. Wanneer je nu al een Easyisim wilt bestellen, stuur ons dan een mail: easyisim@gmail.com . We zetten je dan op een speciale lijst en brengen je dan als eerste op de hoogte wanneer we weer sims hebben. We snappen dat er door deze overdracht vragen ontstaan. Hieronder hebben we een paar vragen alvast voor jullie beantwoord:
|
|
|||
|
|||
!!! NOG STEEDS NIET BINNEN !!!
Bestelnr : 29 Prijs : 35 HOELANG NOG ???? |
|
|||
|
|||
hoera! Mijn sim is ook binnen en het werkt (nr 127, utrecht). Wel ff iWorld installeren en nederland selecteren.
|
|
|||
|
|||
Wel ontvangen, maar hij doet het niet. Hij zegt "No Sim". Doe ik de sim erin zonder de easysim dan ziet ie mijn sim wel. Maar Met easysim ziet ie helemaal niks meer. Alles keurig gedaan volgens de handleiding, ook niet verkeerd om ofzo (want daar denk je natuurlijk gelijk aan. Contactjes ook goed schoongemaakt. Hij zit er ook keurig recht in....
WAT NU.......????? RobinL Helup |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ken niets van simkaart versies maar kijken of contactpinnen hetzelfde zijn... Ik denk dat ik goed ben voor een nieuw simkaartje (en het is eigenlijk een abo van het werk ) nu moet ik met mijn gesneden simkaart gaan uitleggen dat ik een nieuwe wil... jakkes... in ieder geval ik bevestig dat 2x easyisim NIET werken met mijn ouwe sim en WEL werken met de nieuwere tempo. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verhouding Nederland/België | Peter | Stel jezelf voor | 100 | 15-04-11 17:28 |
Verkeersweergave Nederland/België | cvosselt | iPhone Apps | 0 | 10-03-09 15:51 |
iPhone België/Nederland | Turgon | Archief | 26 | 17-07-08 19:50 |
Dual Sim, België/Nederland | Herre | Koopinformatie België | 1 | 29-04-08 08:33 |
EDGE in Nederland (Belgie) | Jochem | Internet in buitenland (roaming) | 13 | 24-09-07 21:57 |
|
|