Downgraden van 1.2.0 (2.0) naar 1.1.4 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) dat ook.. heb echt alles gedaan wat werd gevraagd... 1) uninstall 7.7 + quicktime + apple software update + etc 2) install 7.5 3) de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dat ook.. heb echt alles gedaan wat werd gevraagd...
1) uninstall 7.7 + quicktime + apple software update + etc 2) install 7.5 3) de restore tutorial als ik na de foutmelding op ok klik, vraagt itunes hem basically opnieuw te restoren... vicieuze cirkel?? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Vinger op de shift en dan herstel en browsen naar 114
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
ok gedaan.. nu weer die foutmelding..
volgende stap? |
|
||||
|
||||
Zeker weten dat die iphone in dfu staat?
|
|
|||
|
|||
dfu gedaan via wiki-dfu topic...
heb geen apple logo gezien bij opstarten dus denk in dfu-modus? daarna shift-restore en 1.1.4 gekozen apple logo + loader in beeld daarna weer recovery-modus automatisch itunes zegt weer foutmelding 1604 wat nu? |
|
|||
|
|||
ok ik wilde alle stappen opnieuw doen heb dus voor de zekerheid itunes 7.7 opnieuw geinstalleerd.. in deze itunes zegt ie dat mijn sim-kaart niet ondersteund wordt.
houdt dit in dat versie 1.1.4 er dan wel al op zit maar gewoon nog niet unlocked is? ik wacht wel met het de-installeren van itunes als ik een antwoord heb ontvangen |
|
|||
|
|||
in itunes 7.5 herkent hij mijn iphone niet hij staat in restore mode hoort dit want ik krijg hem nu niet in dfu mode, ik denk omdat hij hem niet herkent.
|
|
|||
|
|||
Dit heb ik ook gehad... Zet hem in DFU mode dan werkt het wel... Dus als je connect to itunes ziet, dan home en powerbutton ingedrukt houden als het scherm uit gaat na 1 of 2 seconden de powerbutton loslaten en de homeknop ingedrukt houden... in DFU mode blijft je scherm zwart en zie je dat iTunes wel je iPhone vind in herstelmodus
|
|
|||
|
|||
Problemen met downgraden
Hoi,
Ik heb geprobeerd om itunes 7.5 te installeren om het te downgraden. Echter zegt die itunes versie dat om gebruik te maken van een iphone moet ik upgraden naar 7.7, terwijl ik moet downgraden omdat ik per ongeluk de nieuwste firmware heb geinstalleerd. IEmand enig idee wat ik moetdoen? |
|
||||
|
||||
je moet de iphone EERST in DFU zetten voordat je em aansluit
|
|
|||
|
|||
na unlocken met liverty+ kan ik weer bellen!!!! alleen zie ik een scherm met een stekker en itunes logo erop en kan niet in lijn applications. Hoe kan ik dit oplossen??
thanks |
|
|||
|
|||
Hi, ik heb net een per ongeluk geupdate iphone V1 teruggebracht naar 1.1.4,
maar als ik bootNeuter gebruik voor te unlocken (op het einde) krijg ik een Error " The bootloader flash failed (Error 5)" Kan iemand mij soms helpen? Laatst gewijzigd door Tjoky; 22-08-08 om 10:50. |
|
|||
|
|||
ik dacht men iphone eindelijk eens te upgraden van 1.1.4. naar 2.0
heb een guide gevolgd maar heb ergens een fout gemaakt en nu kan ik iphone niet meer gebruiken. als ik hem gewoon aanzet kan ik enkel noodoproep doen en zie ik het icoontje dat ik moet connecteren met itunes. als ik dit doe krijg ik bericht dat verkeerde sim-kaart heb (met at&t kaart gewoon activeerscherm) als ik hem in DFU probeer te zetten zie'k heel even in een flits het scherm dat ik hem moet connecteren met itunes (zonder slider of logo's enkel beeld van kabeltje en itunes icoontje) en valt iphone uit kan iemand me aub helpen, behoorlijk hopeloos |
|
|||
|
|||
Je moet de ifoneguide.nl volgen, gaat zonder probleem ( in DFU is een zwart scherm zonder icoon en kabeltje)
|
|
||||
|
||||
@Repsak:
Ok, Hier een beknopte handleiding (hopelijk zijn de begrippen e.d. duidelijk anders hoor ik het wel)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heel erg bedankt voor men iphone terug werkende te krijgen Laatst gewijzigd door repsak; 22-08-08 om 20:45. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Die was destijds op 1.1.4 unlocked met iPlus en de bootloader was intact gelaten op 4.6 Ik moet je bekennen dat ik er nog geen gedaan heb die met ZiPhone unlocked was. |
|
|||
|
|||
Ook 2.1
Beste Fer,
Werken deze stappen ook als je 2.1 erop hebt gezet. Mijn iphone doet niets meer. Moet ik deze 1.1.4 restore erop zetten met itunes 8.0 want met 7.5 pakt die hem niet meer? Graag je reactie. Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Is er ook nog iemand die mij toevallig kan helpen, heb ook perongeluk de orginele firmware 2.1 erop gezet en nu dus gelocked. Heb alles geprobeerd om hem in 1.1.4 te krijgen maar niets lukt. De ene keer krijg ik foutmelding 1604 in Itunes, dan zet ik hem in de de recovery mode, en dan krijg in foutmelding 20. Heb zelfs al op de mac een nieuw account aangemaakt, daar krijg ik zelfs de zelfde foutmelding. Wat doe ik verkeerd??
|
Labels |
herstel, liberty, restore, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: downgraden 3g van 4.1 naar 3.1.2 | smirnoff | Jailbreak | 33 | 01-05-11 11:56 |
Downgraden van 3.1.2 naar 3.0 | dannyhtek | Archief | 4 | 06-11-09 16:51 |
downgraden van 3.1 naar 3.0 | rebeltje | iPhone algemeen | 13 | 11-09-09 14:27 |
iPhone: downgraden van 2.0.2 naar 1.1.4 | speedyj | Jailbreak | 5 | 24-08-08 17:15 |
Downgraden van 2.0.2 naar 2.0.1 | Vinzzz | iPhone algemeen | 11 | 23-08-08 10:58 |
|
|