iPhone Dev Team presenteert: Pwnage (Final) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door GFTU Wat ik graag wil weten is hoe de PWNage tool omgaat met de bootloader. Ik krijg vandaag mijn 16gb.... Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
hier ben ik ook wel benieuwd naar, ik heb mijn iphone 114 met ziphone 2.5 geunlocked en alles, de bootloader dus ook gedowngrade maar ben nu eigenlijk wel op zoek naar iets waarmee ik hem weer kan upgraden, maar ach het heeft geen haast |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En ja je kan met elke Bootloader type de Pwnge tool gaan gebruiken, mss niet op 3.8 Bootloader maar dat zullen we ook weer weten met de release. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is er een reden voor dat je die afbeelding overal post? Het is een 1 april grap.
|
|||
|
|||
laten we hopen dat het zo is...
|
|
|||
|
|||
bid dat dit een 1april grap is! omg! xD
|
|
||||
|
||||
loopt al topic over!
https://forum.iculture.nl/f1/ip...opt-ermee.html
|
||||
|
||||
wat ik me afvraag is het denken jullie met de release van pwnage nog nodig om de bootloader te downgraden?
|
||||
|
||||
Als het goed is komt het vandaag uit eerst de mac versie en dan die van windows
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Inmiddels is de MAC-versie te downloaden op http://www.iphone-dev.org/ ! De windows versie volgt volgens de press release binnenkort...
|
|
|||
|
|||
iemand al ervaringen met de pwnage tool? Ik ben in de markt voor een of twee iphones dus begin nu wel erg nieuwsgierig te raken...
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem net gedownload en ziet er in het eerste opzicht goed uit, ik ben alleen nog even opzoek naar een goede handleiding ervoor (naast de ingebouwde help) krijg morgen mijn iphone!
|
|
|||
|
|||
Ben benieuwd, ik hoop dat het ook werkt met fw2.0
|
|
||||
|
||||
kan je nu met die pwnage tool een gedowngrade 4.6 naar 3.9 bootloader terug op 4.6 brengen? of gaat dit nog enkel met die hardware flash methode?
|
|
|||
|
|||
Hmzzz. tool ziet er goed uit.. iemand enig idee waar je de bootloader firmwares kan downloaden voor 3.9 en 4.6 ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
BootNeuter gives you total control of your S-Gold bootloader and baseband.
It's an application you run right on your iPhone that lets you:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|