iPhone Dev Team presenteert: Pwnage (Final) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) waar kan ik die bootloader files vinden dan?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waar kan ik die bootloader files vinden dan?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
kan ik nu ook met mijn 3.9 otb upgraden naar 4.6?
en baseband 04.04.05 behouden? |
|
||||
|
||||
beter onvangst
dus al met al een perfecte tool van het DEV-TEAM
en natuurlijk CNW eert wie de eer toekomt dus niet Zibri
|
||||
|
||||
Maar hoe kun je met een betere bootloader een beter ontvangst krijgen ?
Of heb jij altijd de 1.1.2 baseband gehad ?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja geen enkel probleem hier.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Voor de fun ?
|
||||
|
||||
Citaat:
Want met een nieuwere bootloader moet je volgens mij geen beter ontvangst krijgen Ik heb btw gewoon de iPhone gerestored naar 1.1.4 en toen had ik me Wi-Fi weer terug
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
1 uur geleden had ik 1.1.4 met BL 3.9 04.04.05 nu 1.1.4 BL 4.6 04.04.05 en de onvangst is echt veel beter snap er zelf ook geen zak van
Iphone 4 16 GB zwart Laatst gewijzigd door stef1234; 03-04-08 om 23:27. |
|
||||
|
||||
Ik ben er nu mee bezig restoren in 2.0
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
En ik had eerst 1.1.4 met BL 4.6 en 04.02.13_G
en nu 1.1.4 met BL 4.6 en 04.04.05_G
|
||||
|
||||
Michael pas op met 2.0, na een restore naar 1.1.4 was er een probleem met Wi-Fi bij Destiny
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
hier heb je een link hoe je het kan oplossen v ia het devteam!
sgold_bootrom:fixWi-Fi [iPhone Dev Team]
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
en apps kan proberen of heb ik iets gemist?
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
|
|