iPhone Dev Team presenteert: Pwnage (Final) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Je kan installer misschien wel installeren volgens de tip die ik heb gegeven, maar die crasht altijd. Ik zelf heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
tanks maar wat was je baseband na de upgrade naar versie 2 en heb je dit met pwnd gedaan?
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Staat op 04.04.05_G en alles werkt terug zoals voorheen. Kon met fw 2.0 wel bellen maar geen applicaties installeren en ook het vastlopen was er teveel aan. Na restore naar 2.0 en bij de eerste sync (itunes) stond de taal al in het nederlands. Dus ik zie voor juni (?) een grote update aankomen van firmware.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
he das super denk dat ik ook dan maar eens ga kijken wat het is gewoon voor de fun
|
||||
|
||||
Om dat je dan eerst weer moet unlocken via ziphone of iLiberty+ of iplus 2.0
|
|||
|
|||
Bij et deleten van bootneuter in de applicatiemap kun je alleen de onderliggende bestanden deleten, maar de mappen zelf niet en daardoor verdwijnt bootneuter niet. Wil namelijk niet dat als er gespeeld wordt met mijn iphone dat de bootloader geflasht wordt door jan en alleman.
|
|||
|
|||
BootNeuter Error
Wat ik ook doe krijg altijd een error wanneer ik mijn iPhone bootloader wil upgraden naar 4.6.
Error: The bootloader flash failed (Error 5) Heb Bootneuter via repo en met custom firmware geinstalleerd.. Modem Firmware:04.05.01_G Bootloader: 3.9_M3S2 Kan niks vinden iemand een idee? |
|
||||
|
||||
Citaat:
kijk hier eens sgold_bootrom:simple_unlock [iPhone Dev Team] heel veel suc6
|
||||
|
||||
nou, dan ook maar mijn bootloader geupdate naar 4.6
deze stond er op bij aanschaf, maar was door ziphone naar 3.9 geflashed... flashen ging prima, via experimental repo de bootneuter geinstalleerd en flashen maar. alleen begreep ik het knopje neuter niet helemaal... en bovendien heeft bootneuter er nu een custom bootloader 4.6 opgezet? hij zegt iets van you are about to flash your bootloader to a neuted 4.6 ofzoiets... |
|
||||
|
||||
Even een belangrijke vraag voor mij,
Als je je iphone net gePwned heb dan restore je naar een custom 1.1.4 moet je dan eerst hem op auto-lock Never zetten ? of niet??
|
||||
|
||||
ik heb een OTB 1.1.3 geijailbreaked. alles werkt prima behalve "locate me"
en dan nu de hamvraag: waarom zou ik mijn toestel Pwnagen en wat is met 1.1.4. de toegevoegde waarde |
|
||||
|
||||
Eén reden: Locate me werkt hier met 1.14 wel
|
|
|||
|
|||
Hmm. Het werkt nog niet helemaal super.
Binnen 2 dagen al 2 keer uit het niets , niets meer. Restoren is de enige mogelijkheid. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
iPhone hersteld en via ZiPhone alleen geactiveerd en gejailbreaked en hij werkt weer met BL 4.6. Dus ook gelijk van Bootneuter af.
|
|
||||
|
||||
Nadat ik BootNeuter heb geïnstalleerd en ik wordt gebeld, heb ik geen geluid. De iPhone gaat alleen nog maar trillen. Ditzelfde resultaat heb ik ook bij het ontvangen van SMS'jes.
Ik heb al eens andere geluiden geprobeerd maar geen resultaat. Ik heb mijn instellingen ook al langs gelopen maar daar kan ik niks vreemds vinden. Wie weet raad?
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Kan iemand nog even antwoord hierop geven ty
|