iPhone Dev Team presenteert: Pwnage (Final) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door KillerBeeNLD Ik blijf problemen houden met m'n mail.. Zolang de account aangevinkt blijft stopt iTunes op een gegeven moment met syncen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Yupz idd, alleen een restart brengt je geluid weer terug. Maar ik kan wel leven met een reboot per keer je Bootneuter opent. Wat me trouwens verbaasde dat ik hier las dat het zo'n 3 tot 10 minuten kan duren, heeft bij mij exact 12 seconden geduurd het flashen van de bootloader (3.9FB -> 4.6), baseband was al 04.04.05_G dus Bootneuter zij netjes dat een reflash daarvan niet nodig was.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ben ook van fabrieks3.9 naar 4.6 gegaan en dat was zo gedaan.
|
|
||||
|
||||
Ik ben niet naar 4.6 gegaan, ik heb enkel op flash gedrukt. Ik gebruik hem nog steeds onder 3.9. 4.6 heeft trouwens geen echte voordelen.
Hacking the iPhone since 07-09-'07 Laatst gewijzigd door bluevoice; 05-04-08 om 00:50. |
|
||||
|
||||
Ik ben wel naar 4.6 gegaan omdat het de default bootloader is voor mijn telefoon. Bepaalde dingen lopen nu wel beter.
|
||||
|
||||
@soCool: wat merk je dan? Volgens mij zit het verschil enkel in de manier waarop de secpack kan worden geflashed.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hacking the iPhone since 07-09-'07 Laatst gewijzigd door bluevoice; 05-04-08 om 01:07. |
|
||||
|
||||
Ok ofwel is het mij nooit opgevallen ofwel komt dit door de combinatie van Bootloader & baseband. Als ik naar Clocks ga zie ik plots dat die rode seconden wijzer beweegt, ik ben 99% zeker dat dit voorheen niet was met de 3.9 FB Bootloader & 04.04.05_G Baseband. Iemand zelfde ervaring ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Schitterend gevonden! |
|
||||
|
||||
Wanneer installer klaar is met een programma te installeren en je dan terug naar het begin scherm gaat, dan zal met 3.9 het terug zoomen maar half klaar zijn voordat de mini herstart begint (naar lock scherm) terwijl met 4.6 het terug zoomen wel gewoon helemaal klaar is.
|
||||
|
||||
Awel ik dacht het ook, maar blijkbaar niet als ik onderstaand antwoord lees
Dacht al dat dit ervoor niet was, wel spannend zo'n rode bewegende seconde wijzer |
|
|||
|
|||
nou, weet niet, hoor..
Volg het al 22 pages met belangstelling en wacht met smart op Winpwn, maar mijn ZiPhone 1.1.3, 3.9 rode wijzertjes bewegen toch ook echt, hoor hahaha, maar 't is al laat natuurlijk gr |
|
||||
|
||||
[Off Topic]
Jongens, ik heb lang gezocht maar ik zie door de bootloaders de wijzers niet meer. Ik zit hier met een dure iPod Touch waar je ook nog mee kan bellen, wat nu? [/Off Topic]
Hacking the iPhone since 07-09-'07 Laatst gewijzigd door bluevoice; 05-04-08 om 01:21. |
|
||||
|
||||
Ik vinnet alleen raar dat door je bootloader de updaten naar 4.6 zo iets kan veranderen.
Maar het is een verbetering, alle verbetering is de moeite |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|