de 1.1.4 unlock methode (macos x & windows) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) via independence alleen voorlopig op de MAC independence - Google Code download hier het programma iNdependence_v1.4_beta_5.dmg - independence - Google Code hier een tutorial erover ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
de 1.1.4 unlock methode (macos x & windows)
via independence alleen voorlopig op de MAC
independence - Google Code download hier het programma iNdependence_v1.4_beta_5.dmg - independence - Google Code hier een tutorial erover Hack that Phone - How to activate, jailbreak and unlock 1.1.4 firmware with iNdependence als je de unluck button indrukt bij independence moet je wel zien dat je iphonescherm op het logo staat van "slide to unlock" er is nog een methode bijgekomen voor de 3,9bl iClarified - iPhone - How to Unlock a 1.1.4 iPhone (ZiPhone + Installer) (mac) iClarified - iPhone - How to Unlock a 1.1.4 iPhone (ZiPhone + Installer) (Windows) ziphone 2,54 is er ook voor 1,1,4 te unlocken Laatst gewijzigd door truckdiver; 29-02-08 om 19:55. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
PAS OP: bij mij werkt ie niet...heb daarna geen signal meer!!!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zie nu ook een unlocker in de installer staan.
|
||||
|
||||
is deze van iclarified?
moet je eerst wel tutorial iClarified - iPhone - How to Unlock a 1.1.4 iPhone (ZiPhone + Installer) volgen en niet zomaar de unlock gebruiken in je installer volgens mij hier nog van iemand die zijn iphone heeft unlockt wel van een persoon met BL 3,9 alright guys this is what i did. i was at 1.1.3 fully unlocked on tmobile i went to itunes clicked update after the update went to independence and activated went to ziphone and jailbroke then went to iClarified on installer and installed "Unlock (1.1.4) and now im on tmobile fully unlocked with baseband 04.04.05_G Laatst gewijzigd door truckdiver; 28-02-08 om 10:16. |
|
|||
|
|||
Ik heb nu geupdate naar 1.1.4 en ik kan meteen op het springboard... itunes geeft aan dat er niet de goede sim inzit... maar ik heb nog geen netwerk......
Na het rebooten van de iphone heb ik nu het gebruikelijke activatie scherm... Na ziphone de iphone geactiveerd en gejailbroken.... Het gekke is dat de iphone nog steeds herkend wordt door itunes als de iphone in 1.1.3. De muziek en foto's staan er nog allemaal op, alle 3rd party is weg... Ik ga nu proberen te unlocken --nog 3 minuten YEP UNLOCKED 1.1.4 ! Laatst gewijzigd door Mauske; 28-02-08 om 10:51. |
|
||||
|
||||
Werkt - INdependence beta 5
Heb er twee gedaan - moest wel een beetje helpen (zelf even restarten en dan nog een keer unlock kiezen) maar met een beetje rommelen werkt het. Wordt zo langzamerhand wel moe van die 3rd party apps; Maar ik neem aan dat dat straks (SDK) ook fijn meegenomen wordt in je backup (toch?)...
Overigens geen airplane mode gebruikt en zowel een 3.9 (US 111) als een 4.6 (US 112) EDIT: zag pas later dat ik geen installer had; Heb daarna nog even Ziphone eroverheen gegooid en nu heb ik m weer Laatst gewijzigd door dihaas; 28-02-08 om 11:01. |
|
||||
|
||||
Citaat:
bij de 3,9 wordt de baseband nr 04.04.05_G gezet,is dit ook bij de 4.6 ? |
|
|||
|
|||
Hi hi, heb je een 1.1.4 unlocked iphone en dan kan je niet eens Nederlandse taal installen....
Tis nog niet alles... Ff terug naar 1.1.3 en dan nog maar even wachten op wat updates van de nederlandse taal ed... Ook bosstools werkt hier niet oke.... kan de applicaties niet goed verzetten ! Misschien is er toch iets niet goed gegaan met het updaten naar 1.1.4 omdat alles nog in mijn telefoon stond en toch geeft itunes 1.1.4 aan... |
|
||||
|
||||
Citaat:
dat is van iphoneguide.nl die nog niet werkt op 1,1,4 als sjowol en fresh er tijd en zin hebben zal deze nog wel aangepast worden,of misschien kunnen ze beter een weekje wachten tot 1,1,5 uit is |
|
||||
|
||||
Citaat:
OT Echt, die krappe bluetooth ondersteuning - Met de jaren krijgt Steve toch wat Microsoft trekjes |
|
|||
|
|||
Ik zeg ook niet dat het met 1.1.4 te maken heeft ik zeg alleen dat het niet werkt op 1.1.4.
|
|
|||
|
|||
Stel dat het niet lukt en ik wil terug naar 1.1.3. Is dit dat eenvoudig te doen? Want de BB wordt namelijk wel weer aangepast met deze update.
|
|
||||
|
||||
Ligt aan je bootloader. Ik heb gisteren de baseband (bl 3.9) gewoon gedowngrade van 04.04 (114) naar 03.14.(102) Je hebt daarvoor wel het nieuwe secpack nodig.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Mhh, In iTunes geeft mijn iPod Touch een update weer voor 1.1.4 en ik heb 1.1.1. Als ik hem update krijg ik een 1604!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iphone Wiki... ....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zit op mijn werk anders had ik het wel ge upload. |
|
|||
|
|||
Thanks, ziet er allemaal erg ingewikkeld uit, (minder dan vroeger, maar toch). ik ben lui geworden na iJailbreak. Ik wacht daar wel even op. Kan nooit lang meer duren.
|
|
||||
|
||||
1.1.4 met ZiPhone gelukt (hoewel)
Heb net maar eens een poging gedaan, in totaal 10 minuutjes werk (inclusief lezen handleiding en zo), resultaat: een werkende iPhone BL 3.9 op 1.1.4. De iPhone kwam overigens van iJaiblreak 1.1.3
Tot je de iPhone verbind met iTunes: dan kan je alleen herstellen....... Laatst gewijzigd door "R"; 28-02-08 om 12:34. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Quicksn0w unlock methode. Tips? | adempinar | Unlock | 3 | 30-01-09 01:03 |
Beste unlock methode met welke FM? | icam0 | Archief | 1 | 14-02-08 14:22 |
Unlock methode achterhalen | awenger | Unlock [archief] | 7 | 09-12-07 15:03 |
MacOS X: iPhone unlock met AnySIM | iCulture | Unlock [archief] | 106 | 04-11-07 18:47 |
|
|