main script execution failed discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg in de installer steeds de melding main script execution failed Maakt niet uit of ik iets wil installeren of deinstalleren. Heb al het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
main script execution failed
Ik krijg in de installer steeds de melding
main script execution failed Maakt niet uit of ik iets wil installeren of deinstalleren. Heb al het nodig geprobeerd, namelijk refreshen van de sources, de que gecleared en de chmod methode van installer.app. Niets helpt. Iemand een idee ? Iphone 8GB 1.1.4 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
BSD Subsystem installeren. Harde reboot van je iPhone. Installer updaten... BSD Subsystem installeren...
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nee, gewoon BSD Subsystem installeren, zou namelijk een oorzaak kunnen zijn: dat je BSD niet hebt geïnstalleerd en dat is nodig om andere apps te kunnen installeren. Anders even een harde reboot van je iPhone (sleep-knop en home-knop tegelijk indrukken).
|
|
|||
|
|||
BSD heb ik gewoon geinstalleerd, reinstall helpt niet, installer reinstall helpt niet.
Hard reset helpt ook niet....arggggggg |
|
||||
|
||||
Kijk ff hier dan: https://forum.iculture.nl/f14/i...on-failed.html
Weet zo ook geen oplossing, maar wellicht staat het in dat draadje. |
|
|||
|
|||
Thx anyway
Ook daar gekeken maar alles al geprobeerd... snik |
|
||||
|
||||
Dan helpt alleen een volledige restore.
|
|
||||
|
||||
Wellicht even de installer volledig eraf gooien (ook history dus) en daarna met ssh er opnieuw opzetten ?
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen resultaat. Edit: Vanmorgen de applications folder met chmod op 0777 gezet. Kan nu wel een aantal progjes deinstalleren. Na 2 keer deinstalleren weer de main... melding :-( |
|
||||
|
||||
Community sources downloaden uit de installer
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kan sommige progjes deinstallen maar indien ik de installer weer opstart dan zie ik ze weer staan.
Is er ergens een bestand waar bij wordt gehouden wat er is geinstalleerd ? Ik heb overigens geprobeerd weer de applications folder terug te zetten naar / <root> , dit lukt wel maar ik de iconen doen niets meer indien ik ze daarna aanraak op de iphone. Probleem zit hem waarschijnlijk toch in de move van de applications folder door Boss Tools. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Thanks m8 voor deze informatie.
Ik was inmiddels (lekker ongeduldig) overgegaan tot een herstel van 1.1.4 en een nieuwe jailbreak via Ziphone. Werkt weer als een trein...... |
|
|||
|
|||
hallo
ik heb een klein probleem als ik iets wil instaleren of uninstal doen krijg ik main script execution failled. het probleem is nu ik vind veel oplossing via de manier van winscp of putty of terminal maar het probleem is dat openssh beschadigd is ik geraak niet meer op mijn iphone via winscp ik hoop dat er iemand anders een oplossing heeft dank u |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Error: main script execution failed | Busta227 | Jailbreak apps en thema's | 75 | 17-06-08 18:30 |
main script execution failed | zidane1500 | Archief | 1 | 03-05-08 19:46 |
main script execution failed | jerrycan | Archief | 1 | 02-05-08 09:05 |
main script execution failed | nielsbrooimans | Archief | 3 | 23-03-08 20:30 |
Virginizen: Main script execution failed! | Nicky | Unlock [archief] | 1 | 01-02-08 01:30 |
|
|