Ziphone methode Wifi doet het niet meer... discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal.. Na het jailbrake methode van ziphone firmware 1.1.3 voor mijn iphone bootloader 4.6 werk helaas de wifi (gedeeltelijk)niet meer. Problemen die ik tegen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ziphone methode Wi-Fi doet het niet meer...
Hallo allemaal..
Na het jailbrake methode van ziphone firmware 1.1.3 voor mijn iphone bootloader 4.6 werk helaas de Wi-Fi (gedeeltelijk)niet meer. Problemen die ik tegen kom; Hij vergeet wachtwoord van de router.. Bij routers die geen wachtwoord heeft... moet ik heletijd opnieuw laten herkennen... Als niemand een een oplossing hiervoor heeft ben ik toch geneigd om terug naar een lagere firmwire te gaan.. (Helaas) Alvast bedankt...
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ook ik heb hier last van de Edge en pref fix werkt niet van de ifoneguide repo.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het ligt waarschijnlijk aan de rechten/owner van een aantal folders. Ik zou adviseren, als je een BL4.6 hebt, alles nogmaals te doen dus herstellen naar 1.1.3 en daarna unlocken met de laatste versie van ZiPhone. Suc6 |
|
|||
|
|||
ik had hetzelfde probleem.
Ik heb mijn iPhone door iTunes laten recoveren en updaten naar 1.1.3 en vervolgens nogmaals geunlocked met deze methode en nu draait het als nooit tevoren |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus als je de Ziphone methode wil toepassen kun je het beste in itunes Restore/herstellen en dan in itunes update uitvoeren (naar 1.1.3) en de Ziphone methode uitvoeren. Dit is wat ik er uit begrijp hoor graag of dit niet zo is |
|
||||
|
||||
Citaat:
en als je nadien niet wil *****n in terminals gebruik dit programma om te unlocken iJailBreak 0.5.2.zip - ijailbreak - Google Code start het op ,druk unlock en 3 min later kan je bellen en al de rest Laatst gewijzigd door truckdiver; 13-02-08 om 22:49. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Geloof dat deze versie niet voor windows is. Aangezien ik een windows gebruiker ben kan ik hier niets mee, maar evengoed bedankt truckdiver. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik had een perfecte 1.1.3 doormiddel van Ziphone.
Maar ik heb nu dezelfde problemen met de Wi-Fi gekregen na het installeren van 1.1.3 Prefs Fix. Dezelfde problemen met de Wi-Fi zolas hier al eerder vermeld. Het zal weer herstellen worden. Groeten Stef |
|
||||
|
||||
OPGELOST OPGELOST DANKZIJ TRUCKDIVER !!!
Hierbij de oplosing... Herstel je iphone gewoon via itunes naar 1.1.3 Download dit bestand... iJailBreak 0.5.2.zip - ijailbreak - Google Code En voer het uit op een MAC!!! let op nogmaal OP EEN MAC!!! geen mac?? ga naar een kennis of een vriend die een mac heeft duurt maar 2 a 3 min... en voilaa alles doet het weer perfect... hierbij nogmaals dank voor truckdiver... en natuurlijk voor anderen... MODERATOR (ADMINS) graag een slotje !!! |
|
|||
|
|||
en what about installed programs?
Blijven alle geinstalleerde programma´s gewoon overeind met deze methode? Gebruik 1.1.2 met 4.6 nu software unlocked via de ouderwedse methode (1.1.1, unlock, oktoprep,1.1.2). Heb gisteren na een upgrade ellende gehad van hangen in het apple logo scherm. Via DFU de hele riedel weer teruggebracht naar 1.1.2 jailbroken/unlocked. Blijft kriebelen om naar 1.1.3 te gaan maar.....welke methode is nu safe! Via dev team vorige week gaf Wi-Fi de geest..
Gr. |
|
||||
|
||||
Citaat:
gebruik de methode die ik boven heb vermeld... succes |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Leopard... maar dat zou in prenciepe niets uitmaken....
|
|
|||
|
|||
tks voor je snelle antwoord
Ik heb het programma al op mijn imac staan. nu alleen nog twijfel over welk os. ik draai hier nog steeds op OS X Tiger en niet op Leopard. Bovenaan deze discussie staat een bericht in ROOD dat leopard nodig is ???
|
|
||||
|
||||
Citaat:
uiteindelijk gebruik je het programma en dat zorgt voor jailbraik en unlock dus OS van je zou niets uitmaken... draaien maar |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi doet het niet meer | JackNL | Wi-Fi | 16 | 06-11-10 15:31 |
Wi-Fi doet het niet meer. | Chiel226 | Archief | 1 | 10-02-10 17:11 |
Wi-Fi en INTERNET doet het niet meer na upgrade | Sandro24 | Wi-Fi | 4 | 21-10-08 00:57 |
Wel Wi-Fi inschakelen, maar verder doet het niets meer!!! | Twib | Archief | 3 | 01-10-08 21:53 |
Wi-Fi doet het thuis niet meer. Na inloggen op ander netwerk | RamonPouw | Archief | 11 | 22-10-07 21:40 |
|
|