T9 uitzetten op 3G FW2.0.1 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan nergens op het forum vinden hoe ik op een originele t-mobile 3G, FW 2.0.1 (dus zonder cydia/installer) mijn spellingscontrole kan uitzetten, het is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T9 uitzetten op 3G FW2.0.1
Ik kan nergens op het forum vinden hoe ik op een originele t-mobile 3G, FW 2.0.1 (dus zonder cydia/installer) mijn spellingscontrole kan uitzetten, het is zo irritant omdat het engelstalig is, terwijl ik alles op NL heb ingesteld.
Hoe moet ik eventueel cydia/installeren op de 3G installeren, ik had op de eerste iphone installer staan, die mis ik wel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog geen oplossing gevonden om dit irritante iets uit te zetten x_x
En ik heb geen zin om aan me iphone te *****n. |
|
|||
|
|||
ben ook wel benieuwd, maar vooralsnog lijk thet alleen te kunnen na jailbreak...
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met spellingscontrole? Het automatisch aanpassen van de woorden tijdens het typen? Misschien dat je het al wist maar je kunt in ieder geval via instellingen->algemeen->toetsenbord->internationale versies je taal aanpassen van je toetsenbord. Verder weet ik het ook niet
|
|
|||
|
|||
Precies ja. Bij landinstelling op nederland zetten en bij toetsenbord alleen vinkje bij nederlands, dan moet het wel lukken. Hij doet het bij mij iig perfect.
|
|
|||
|
|||
Ik werk zowel in het Nederlands als in het Engels dus ik hoop dat er nog een mogelijkheid komt om deze funktie helemaal uit te zetten.
|
|
|||
|
|||
zelfde hier. wat ik doe is 2 toetsenborden gebruiken. 1 druk en het veranderd naar engels/nederlands. veel problemen heb ik er niet mee en meestal vind ik het eigenlijk handig omdat ik redelijk snel typ ermee.
vervelend is wanneer ik een smiley "" typ in het nederlands, maar ben het ondertussen wel gewend. |
|
||||
|
||||
Je kunt zonder een jailbreak T9 niet uitzetten.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er zijn een aantal manieren mogelijk.
De manier die ik gebruik is de volgende: In Cydia ga je naar sections > repositories en voeg je iphone-notes.de toe. Daarna zoek je in Cydia naar de tool asKB en installeer je deze. Wanneer je de T9 terug wil, desinstalleer dan asKB in Cydia. Andere manier: - Connecteer via SSH met je iPhone - Hernoem de map Textinput_XX.bundle naar Textinput_XX.bundle_origineel (waarbij XX de taal is van het toetsenbord dat je gebruikt, bvb en of nl of ...)- Ga naar System/Library/TextInput - Herstart de iphone PS: je kan ook alle Textinput_XX.bundles verwijderen indien je meer plaats wil op je iphone om software te installeren (maak dan wel eerst een backup)
|
|||
|
|||
Volgens mij is een jailbreak niet nodig aangezien je met het programma DiskAid (http://www.digidna.net/diskaid/) ook toegang kunt krijgen tot je bestanden op de iPhone.
Maak idd eerst een backup van de complete TextInput map (/System/Library/Textinput) en verwijder daarna uit deze map de bundles van de talen die je niet wilt. Vergeet niet je iPhone te herstarten. Laatst gewijzigd door macbofh; 26-08-08 om 17:18. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zonder jailbreak zie je van je iPhone lang niet alles, alleen de Media Folder is te benaderen.
|
|||
|
|||
Ik was verblind door de mooie tekst "no jailbreak needed" op hun website en had de kleine lettertjes over de 'beperking' bij geen jailbreak over het hoofd gezien.
Mea culpa... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[FW2.2] Wat is er nieuw? | gls | iPhone algemeen | 209 | 29-05-09 18:20 |
[FW2.3] Wat is er nieuw? | M1ch3l | Chat en geruchten | 153 | 27-01-09 22:14 |
hoe updaten naar fw2.1 ipv fw2.2? | hakphone | Archief | 1 | 01-12-08 22:16 |
Available FW2.0 Cydia: SwapTunes | iJack | Jailbreak apps en thema's | 0 | 25-07-08 09:59 |
FW2.0 voorbereid op 3G iphone | Michael | Archief | 18 | 16-05-08 11:51 |
|
|