Iphone knop kapot, downgrade en syncen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Ik heb een aantal problemen met mijn iphone: (3gs 16gb) Mijn sleep button is kapot en nu kan ik dus niet meer in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone knop kapot, downgrade en syncen
Hallo allemaal. Ik heb een aantal problemen met mijn iphone: (3gs 16gb)
Mijn sleep button is kapot en nu kan ik dus niet meer in dfu mode komen: is er een alternatieve manier om wel in dfu mode te komen? Ik heb "per ongeluk" geupdate van 4.3.3 naar 4.3.5. Nu is daar nog geen untethered jailbreak voor. Nu probeer ik weer te downgraden naar 4.3.3 maar dat lukt niet. ik krijg steeds de melding: Deze iphone kan niet hersteld worden, er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (20). Nu heb ik mijn shsh blobs wel opgeslagen dus daar ligt het denk ik niet aan. hopelijk kunnen jullie mij helpen Laatst gewijzigd door Michael; 07-10-11 om 11:03. Reden: illegaal verzoek mag niet op de IPC |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat de enige optie is om hem te laten maken vroegen konden sommige jailbreaks wel een dfu mode syncen
|
|
||||
|
||||
Het beste is om de sleep button te laten repareren. Alleen dan kun je de iPhone in DFU mode krijgen.
|
|||
|
|||
hallo allemaal, dank voor jullie antwoorden en sorry dat ik zo laat reageer.
ik mag binnenkort toch mn abbo verlengen dus ik denk dat ik mn iphone nog even zo laat en dan een nieuw toestel neem. Maar iig bedankt! |
|
||||
|
||||
Slotje dan maar.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 2G 8GB blijft op Apple logo staan - Sleep/wake knop kapot | MBoxma | iPhone algemeen | 6 | 09-01-14 20:50 |
Iphone Volume knop kapot? | forrestgumpx | iPhone algemeen | 8 | 23-02-10 18:33 |
pauzeer knop kapot | KoRnuit | iPhone algemeen | 0 | 19-01-09 21:05 |
Tril Knop Kapot | rjfalcon | iPhone algemeen | 0 | 30-10-08 00:28 |
Muziek: iphone headphone muziek controle knop kapot | reza | Muziek, foto & video | 0 | 06-05-08 15:13 |
|
|