iphone headphone muziek controle knop kapot discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) had het al es gehad als ik mijn iphone pas had, dat het knopje niet werkte als ik wou skippen of op pauze zetten of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone headphone muziek controle knop kapot
had het al es gehad als ik mijn iphone pas had, dat het knopje niet werkte als ik wou skippen of op pauze zetten of een telefoon opnemen, maar na de headphone es te unpluggen werkte het weer, deze week ging het met momenten weer niet en nu doet het knopje al twee dagen niks meer, enig idee waar dit aan ligt? heb wel nog niet kunnen testen op andere iphones dus weet niet als het aan de headphones of de telefoon ligt maar vind het toch maar vreemd, iphone is maar 3 weken oud
iemand die weet hoe ik dit kan fixen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 2G 8GB blijft op Apple logo staan - Sleep/wake knop kapot | MBoxma | iPhone algemeen | 6 | 09-01-14 20:50 |
Iphone 3G headphone input kapot? | king2203 | iPhone algemeen | 2 | 10-10-10 19:48 |
Iphone Volume knop kapot? | forrestgumpx | iPhone algemeen | 8 | 23-02-10 18:33 |
Headphone input kanaal kapot | Suriboy777 | iPhone algemeen | 0 | 21-09-09 21:51 |
[TECHNISCH] Headphone Jack kapot? | MaxBentum | iPhone algemeen | 6 | 07-04-09 17:44 |
|
|