van IOS4 naar IOS5, en dan? cydia tweaks? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een 4 draaiende op 4.3.3 met een jb. Als 5 straks uitkomt en unthetered te jailbreaken is wil ik naar ios5. mijn vraag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
van IOS4 naar IOS5, en dan? cydia tweaks?
ik heb een 4 draaiende op 4.3.3 met een jb. Als 5 straks uitkomt en unthetered te jailbreaken is wil ik naar ios5.
mijn vraag is dus, wat gebeurt er dan met alle tweaks en apps, denk hierbij aan barrel, lockinfo, sprintomize, igotya enz. enz. werken deze dan nog? en ben ik dan alles "kwijt"van 4? ook als ik bijvoorbeeld xbackup enz. gebruik?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Sommige tweaks werken (op iOS5 GM), andere niet...
|
|||
|
|||
Nog lang niet alle tweaks werken op iOS 5 idd. Ik krijg al wel wat updates in Cydia van bepaalde tweaks, maar nog lang niet alle.
Je kunt je tweaks sws in xBackup gooien zodat je iig een backup hebt, maar of ze werken op iOS 5 is de vraag. |
|
||||
|
||||
Sbsettings werkt wel, maar met omweg (update komt eraan)
Ztoggle werkt niet Firewall lijkt niet te werken |
|
|||
|
|||
Hoe komt iedereen er toch bij dat SBsettings niet werkt, ik kon hem gewoon zonder problemen installeren en alles werkte zoals het altijd deed?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Een van de dingen die nog niet werkt: de Location services toggle. |
|
|||
|
|||
misschien heb ik niet goed opgelet, maar kan mijn Iphone 4 direct na de release van IOS5 untethered gejailbreakt worden?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mensen,
Er zijn al een aantal populaire jailbreaks geschikt gemaakt voor ios5, te weten: - Activator - Sbsettings - Mobile Substrate Ik heb momenteel de volgende repo's toegevoegd aan Cydia voor IOS5 spul http://thebigboss.org/ios5beta --> Aantal handige widgets voor notificatiecentrum iOS5-Repo's Repository - MyRepoSpace.com --> meest recente versie UISettings voor IOS5 (ook een widget) Dit alles persoonlijk getest op iOS5 GM met de laatste redsnow beta jailbreak. Laatst gewijzigd door XIII; 12-10-11 om 21:43. Reden: Illegale aanbieding |
|
|||
|
|||
Ik heb een lijst gevonden met wat het allemaal al wel doet en wat er allemaal nog niet doet op iOS 5
Kan natuurlijk zijn dat sommige dingen het alweer doen door een update. Citaat:
|
|
|||
|
|||
bij mij doet move2unlock het niet. elke keer als ik die probeer te dwonloaden en hij herstart springboard dan crasht mijn springboard. Hoe kan ik dit verhelpen?
|
|
|||
|
|||
3G unrestrictor en Barrel zijn niet te downloaden omdat die mogelijk niet zouden werken.
|
||||
|
||||
sbsettings heeft inmiddels een update gehad.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HEEELP!! downgrade van ios5 naar 4.3.3 lukt niet(heb shsh in tinyumbrella) | philippehel | iPhone algemeen | 7 | 08-09-11 19:58 |
iPhone 4 iOS5 Beta 1 naar iOS5 Beta 2 updaten probleem | iOS5 | iPhone algemeen | 19 | 30-06-11 16:18 |
Upgrade van iOS4-GM naar iOS4-Final lukt niet | jpwoesthuis | iPhone algemeen | 6 | 23-06-10 11:24 |
na upgrade naar 1.1.2, tweaks van 1.1.1 verwijderen? | mac | Unlock [archief] | 3 | 11-01-08 22:25 |
|
|