HEEELP!! downgrade van ios5 naar 4.3.3 lukt niet(heb shsh in tinyumbrella) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallooo allemaal, Ik heb een probeem met downgraden van ios5 beta6 naar ios4.3.3!! ik heb een iphone 4 16gb zwart (gejailbreakt)! Ik wil graag terug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HEEELP!! downgrade van ios5 naar 4.3.3 lukt niet(heb shsh in tinyumbrella)
Hallooo allemaal,
Ik heb een probeem met downgraden van ios5 beta6 naar ios4.3.3!! ik heb een iphone 4 16gb zwart (gejailbreakt)! Ik wil graag terug omdat ik de beta niets vind!! IK heb het volgende probleem: als ik hem restore met itunes gaat het heel lang goed tot dat ik eror "1" krijg. dan probeer ik met tinyumbrella te activeren maar blijft hangen in dfu!! kan iemand mij helpen?? alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer een keer in DFU moede te herstellen naar iOS 4.1 dit lukt vaak wel (tinyumbrella uitschakelen), daarna kan je met tinyymbrella herstellen naar 4.3.3.
Suc6!
|
|||
|
|||
Ik probeer het zelf ook, van iOS beta 7 naar iOS 4.3.3 of 4.3.5, maar hij blijft maar een 3194 error geven. Heb nog nooit een jailbrake gedaan, dus heb geen SHSH
|
|
||||
|
||||
Je hebt geen jailbreak nodig om SHSH blobs op te slaan...
Maar omdat je die nooit hebt opgeslagen kun je alleen naar 4.3.5.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zo niet, herstel hem dan naar 4.3.5 4.3.3 gaat wss niet meer werken ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 september 2011 om 14:47 ---------- Citaat:
Zo niet, gebruik je geen Tinyumbrella en herstel je hem naar 4.3.5.
|
|||
|
|||
Bedankt allemaal voor de reacties!! Ik heb het opgelost!! Ik heb bij Tinyumbrella UPDATE BASEBAND aangevingt en hij deed het!!!!! Er kan een slotje op!!
|
|
||||
|
||||
// Slotje (op verzoek)
|
Labels |
downgrade |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: TinyUmbrella heeft SHSH van latere firmwares opgeslagen? | Yoshi2889 | Jailbreak | 0 | 22-07-11 22:33 |
iPhone: iPhone 2G downgrade van 3.1.3 naar 3.1.2 lukt niet | Jensito | Jailbreak | 4 | 02-10-10 23:55 |
iPhone: Downgrade van 4.0.x naar 3.1.3 (Geen SHSH's 3.1.3 Nodig!) | DarkMessiah | Jailbreak | 0 | 23-07-10 14:28 |
Updrage van 2.1 naar 2.2 geen service - downgrade lukt ook niet meer | ducmen | Archief | 3 | 26-11-08 15:52 |
help!!!! ik heb nu 1.0.2 met een firmware van 4.0 ik wil hem downgrade naar 3.0 | Junior | Unlock [archief] | 1 | 02-12-07 10:26 |
|
|