redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Blaster Probeer eens met Internet Download Manager te downloaden ? Ik heb het in 20min gedownload link : http://appldnld.apple.com/iPhone4/04...4_Restore.ipsw Grtz dl ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2011 om 20:31 ---------- Citaat:
Ben je dan alles kwijt? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
erm, sorry maar als ik die link gebruik dan krijg ik een iphone restore icon in mijn downloads, wanneer ik er op click lijkt er niets te gebeuren?
|
|
|||
|
|||
Mocht er een untethered komen is het dan gewoon een kwestie van re-runnen van een een geupdate'te redsn0w of compleet restoren en opnieuw jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2011 om 20:37 ---------- Je moet dan shift+update gebruiken in iTunes en daarna het bestand selecteren. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zojuist gelukt IOS 5 (officieel) tethered jb
|
|
|||
|
|||
Alleen de 3GS met oude bootrom is untethered te jailbreaken (en dat werkt perfect).
|
|
|||
|
|||
Wat is de "oude" bootrom?
|
|
|||
|
|||
Net gelezen dat Redsnow versie 0.9.9b4 (laatst uitgebrachte) vastloopt tijdens updaten op Windows 7 64bit. Dus word even wachten op een update voor mij.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zo iOS 5 draait op me 3GS. Nu aan de slag met Redsnow. Eerst de ISPW zoeken ...
|
|
||||
|
||||
Mannen, ik ga dit morgen proberen. Heb redsnow versio 0.9.9b4 binnengetrokken dus zien wat het geeft.
Ik vermoed dat dit werkt op iPod touch 4G 32GB & iPad 1G (zonder 3G) 64GB Kan iemand dit bevestigen? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand nog deftige informatie voor een 3GS iphone MC131FB?
Ik zou graag ook het verschil weten tussen untethered en tethered. en ik zou ook graag weten of het kan met redsnow. Bedankt & sorry moest het er al staan; ik kan er bijna niet meer aan uit aan de bovenste posts. |
|
|||
|
|||
Citaat:
hmm das voor de 4 ik heb nog een 3gs |
|
|||
|
|||
Is het bij mensen gelukt om op iPhone 3gs MC139DN een untethered jailbreak te doen?
|
|
|||
|
|||
Tethered wil zeggen dat je telkens als je je telefoon uitzet (batterij leeg of reboot of iets dergelijks), je steeds je computer nodig hebt om hem weer aan te krijgen. Dit dus door hem weer aan je computer te hangen en via redsnow te starten.
Ik heb altijd untethered gehad (dan kan je gewoon opstarten) bij mijn jb's en mij lijkt het echt storend dat je steeds als hij uit is je een computer in de buurt moet hebben.. Ligt er natuurlijk aan hoevaak hij leeg is..! Ik twijfel nog! |
|
|||
|
|||
Ik ben bezig met het installeren van IO@ 5.0 op 3GS oude bootrom. Dus als het goed is moet de jailbreak unthetered werken.
redsnow? of die andere? Ik zat nog op 4.0.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|