redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Trust^ Ik probeer iOS 5 te installeren op me 3GS maar ik krijg de 1600 error van iTunes, hij zit wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
error 21= je zit in Recovery Mode ipv DPU Mode |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Je hebt inmiddels al antwoord zie ik, maar een beetje zelfwerkzaamheid is wel een vereiste lijkt mij.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zijn dit de goede programma's ? of zijn er al recentere? sorry voor al mijn vragen. alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je mag wel naar mijn probleem kijken en daar een antwoord geven...( te vinden op pag 11) oplossing na veelvuldig zoeken niet gevonden. thanks |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kunt onder Instellingen, algemeen, Stel opnieuw in kiezen voor Herstel alle instellingen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
"iefst met de download links bij" Haha... Ga eerst maar eens lezen. Als het niet lukt kom dan vragen stellen. |
|
|||
|
|||
deze heb ik ondertussen al gevonden
Redsn0w 0.9.9b4 wat heb ik nog nodig ? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
de b5 is (nog) niet voor Windows. Pak de b4 en ga aan de slag.
Laatst gewijzigd door mvveelen; 14-10-11 om 16:34. Reden: (nog) erbij gezet |
|
|||
|
|||
Citaat:
sorry dat ik dit nog eens vraag maar wil in eens juist beginnen. is dit het juiste ? http://appldnld.apple.com/iPhone4/04...4_Restore.ipsw of is het deze: http://appldnld.apple.com/iPhone4/04...4_Restore.ipsw |
|
||||
|
||||
het moet de iPhone3.1_5.0_9A334_Restore.ipsw zijn..... vergeet niet dat bij het downloaden de kans bestaat dat hij als .zip wordt opgeslagen. Kwestie van renamen naar .ipsw en dan aan de slag !
|
|
|||
|
|||
inderdaad, was al tijdje op zoek waardoor het kon zijn en meeste zeide omdat ze in Herstelmodus waren ipv DPU. bij mij was het niet het geval. Ben alleen vergeten reservekopie te maken , gelukkig had ik van 29 september nog
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heb ondertussen alles gelezen
heb een goede link gevonden dus het is inorde het is nu aan het downloaden nu begrijp ik het hoe ik het moet doen allemaal bedankt voor de hulp en sorry voor al mijn vragen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan ik niet beter een ipsw bestand downloaden en gelijk jailbreaken? |
|
||||
|
||||
Je kon toch nog wel iets? OK, als je helemaal niets meer kunt dan kun je 'm misschien beter in DFU zetten en dan herstellen. Dat moet altijd nog wel kunnen, zo laadt je iOS5 weer opnieuw op je toestel. De aanhouder wint.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat je ook nog kunt doen is met tinyumbrella hem uit die recovery stand kicken. |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|