redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ga je ook niet uitkomen... MusclerNerd tweette een paar dagen geleden al dat zij dit moeten oplossen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ga je ook niet uitkomen...
MusclerNerd tweette een paar dagen geleden al dat zij dit moeten oplossen.
|
|
|
|||
|
|||
mm ik heb nieuwe bootrom, maar ok dus dan moet ik nog even wachten op final release met untethered etc, denken jullie dat dat lang gaat duren?
|
|
||||
|
||||
Er is alleen bekend dat het Chronic team (makers van GreenPois0n) 5 exploits heeft die een userland untethered jailbreak mogelijk gaan maken.
Welke het DevTeam (van redsn0w) heeft is onbekend... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik probeer hier ook een jailbreak te doen maar:
Ik krijg mijn iphone 4 NIET in dfu mode,ik krijg steeds het kabel - itunes icoontje? Heb al meer in dfu mode gezet maar nu lukt het dus niet.Iemand een idee? mvg |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
idem dito,ik doe het met redsnow.
Gelukkig start hij wel op zonder jailbreak. Straks nog eens proberen. |
|
|||
|
|||
Na update van 4.0 jailbreak naar ios 5 geeft itunes aan dat er geen sim in de tel zit.
De sim die er in zit is van t-mobile en telefoon ook van t-mobile. links bovenin staat geen service. Activeren is dus niet mogelijk. Wat moet ik doen? iemand een idee? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een andere simkaart in de telefoon geeft het zelfde probleem?
Misschien moet je even je sim kaart eruit/erin. USB kabel uit de tel en pc trekken. PC opnieuw opstarten en alles opnieuw aansluiten. In ieder geval even dit proberen om het 1 en ander uit te sluiten. |
|
|||
|
|||
Al 2 dagen bezig met jailen , maar het lukt niet.
Heb nu ios 5, wil men iphone 4 jailen, alles lukt op men scherm komt ananas logo van redsnow. Daarna start men iphone maar geen cydia ? Wie kan mij helpen . Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij opstarten telefoon vraagt ie om de taal > land > Wi-Fi > activeren en daar gaat het pas mis. Iemand een idee hoe ik hem opnieuw kan updaten om te kijken of dat helpt? Andere opties? Laatst gewijzigd door henk1978; 14-10-11 om 16:11. |
|
|||
|
|||
jb met redsn0w 9.9...B4, ging prima, nu wachten op unthetered
|
|
|||
|
|||
Ik probeer iOS 5 te installeren op me 3GS maar ik krijg de 1600 error van iTunes, hij zit wel in de DPU mode. Ik ben bezig op Mac.
|
|
|||
|
|||
ik wil graag men iphone 4 met ios 5 jailbreaken
maar hoe moet ik dit doen? en wat heb ik nodig? wie kan me helpen? alvast bedankt liefst met de download links bij |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mij niet gezien. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
het was maar een vraag ik ben nog maar een beginner is het al een beetje te veel gevraagd voor wat hulp te vragen |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|