redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren, Eventjes nog voor de zekerheid: Ik heb een 3GS (old bootrom) met 4.2.1 op dit moment. Ultrasn0w heb ik niet nodig, hij is al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heren,
Eventjes nog voor de zekerheid: Ik heb een 3GS (old bootrom) met 4.2.1 op dit moment. Ultrasn0w heb ik niet nodig, hij is al door T-Mobile geunlocked. Ik kan toch nu gewoon de stock 5.0 ipsw installeren en dan met redsn0w jailbreaken? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ja, dat kan
|
|
||||
|
||||
Geen enkel probleem.
|
|
|||
|
|||
ik kan nog steeds geen ipsw bestand vinden en redsn0w ook niet :S:S
wat nu? |
|
||||
|
||||
Ja, tenzij je ooit de iPad baseband hebt geïnstalleerd.
|
|||
|
|||
Nee, baseband is op dit moment 05.15.04. Dus dat betekent untether voor mij
|
|
|||
|
|||
Ja ik ben inderdaad niet helemaal op de hoogte, voor mij is het allemaal niet zo logisch, maar ik heb het inderdaad verkeerd begrepen ik dacht juist dat de unterhered beschikbaar was, wordt het dus nog even wachten voor mij, bedankt voor je reactie!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
wat bij mij niet duidelijk is :
ik heb een iphone 4. Ik kan dus niet ios5 untetherd met redsnow installeren? hij wordt dus Tethered en als de teelfoon uit is geweest iedere keer "JUST BOOT" doen? Ik heb namelijk thuis mac pc. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Klopt wat je hier schrijft. |
|
||||
|
||||
Dat heb je goed begrepen.
|
|
|||
|
|||
ik kan nog steeds geen ipsw bestand vinden en redsn0w ook niet vind het ook niet, het geeft error aan
ik kan nergens een ipsw bestand vinden overal gezocht en al het benodigde gedownload |
|
|||
|
|||
Even een vraagje allemaal,
ik heb een iphone 4 met ios 4.1 en jailbreak. kan ik dan meteen ios5 erop zetten of wat moet ik dan doen? kan iemands mij advies geven. Bedank alvast |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu 4.2.1 erop staan en wil updaten naar ios5, maar kan ik hem dan weer jailbreaken untethered ?
|
|
||||
|
||||
Kom jongens, lees eerst eens even wat door...........
Ligt eraan of je een oude of nieuwe Bootrom hebt. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb op beide iOS devices nu het probleem dat iBooks direct crashed.
Al alles geprobeerd. Verwijderen, opnieuw installeren, boeken er uit, boeken er in, device reboot, etc. Iemand een idee? Ik weet dat het bij oudere Jailbreaks ook vaak een issue was, maar ik kom er hier niet uit. |
|
|||
|
|||
Hoe kon je ook al weer checken of je oude bootrom hebt?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
How to Check iPhone 3GS New Bootrom / Old Bootrom (iBoot) Version | Redmond Pie |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|