redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is mij gelukt de 3GS met baseband 05.16.05 te jaibreaken volgens de stappen van Wijcky. Het lukte alleen niet om via de instructies van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het is mij gelukt de 3GS met baseband 05.16.05 te jaibreaken volgens de stappen van Wijcky.
Het lukte alleen niet om via de instructies van Redsn0w de iPhone in DFU mode te krijgen. Via deze video lukte het uiteindelijk wel om in DFU mode te komen: How to put your iPhone in DFU mode - YouTube |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Jawel want ik kan niet jailbreaken volgens mij op dit moment. Of als iemand het wel gelukt is dan ik hoor ik dat graag en duidelijk stap voor stap. Want mij lukt het niet.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPad baseband? Dan heb je een custom firmware nodig. Kun je met redsn0w 0.9.9b5 maken als het goed is...
|
|||
|
|||
Nadat gisteren de melding "exploit Failed" bleef komen is dat nu opgelost. Volgende probleem dient zich nu aan. De Jailbreak zou gelukt zijn maar het Cydia icoontje blijft wit en crasht als je het wilt openen.
Meer mensen die hier last van hebben en hoe is het op te lossen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Just reboot doen , en voila
|
|
|||
|
|||
idd. Thanks
|
|
|||
|
|||
op redsn0w staat erop om op DPU mode ta gaan je eerst iPhone moet uitschakelen. Ik doe dat niet. waneer me iPhone aanstaat hou ik de Home en Uit knop 10 second vastegedrukt en laat na 10 Seconden alleen de Uit knop los, daarna ziet redsn0w zelf dat je in dpu mode zit kan je home button loslaten.
Eerste x nadat ik jailbreak had geinstalleerd opende cydia niet. reboot gedaan werkte goed na installatie van Sbsettings is ie gecrash en iphone starte niet op, hele proces opnieuw gedaan maar kon niet jailbreake geen idee waarom. 2 dagen later had ik geen enkel probleem met jailbreak |
|
||||
|
||||
ik kijk juist op iPhone dev dat redsn0w 0.9.9b6 uit is.
Iemand hier al betere resultaten mee? |
|
|||
|
|||
iPhone 4 iOS 5
Wie o wie kan een Nederlandse gebruiksvoorwaarden aanwijzing maken zo dat het lukt me iPhone 4 einlijk te jailbracken
Want ik doe alles wat het programma zegt maar lukt me elke x niet Gr. Perry |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar, de jb is wel gelukt. Gewoon terug in DFU-mode en tethered booten en dat was het dan. PS: Ik heb dat schijnbare "probleem" vandaag een aantal keren kunnen reproduceren op een iPhone 4 en een iPad 1. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ok, bedankt voor het snelle antwoord. Dus als ik het goed begrijp... NIET PANIKEREN en gewoon in DFU gaan en tethered booten. Ja? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat kan je dan oplossen door de firmware te downloaden en manueel te kiezen in Redsn0w. Of te wachten tot de server weer beschikbaar is. Succes |
|
||||
|
||||
Citaat:
THANKS |
|
|||
|
|||
zo het is eindelijk gelukt alleen nu een ander probleem met ios 5 hij start cydia niet op heeft iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|