redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door deathrow weet iemand wat ik fout gedaan heb?? ligt het aan dat ik eerst jailbrake van limerain had en nu redsnow ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Beste medewerkers, moderators en forumleden.
Ik heb een iPhone 4, 32gb iOS 5.0 en zou deze graag jailbreaken. Ik heb al ervaring met het jailbreaken opgedaan met mijn iPhone 3G, iOS 2&3 dus ik ben globaal op de hoogte van de beschikbare tools en begrippen. Ik heb echter een tweetal vragen. 1). Ik heb het IPSW-bestand van iOS 5 gedownload en redsn0w windows 0.9.9b7. Wanneer ik redsn0w start kan ik op 'Jailbreak' drukken of ik kan via 'Extras' en 'Select IPSW' redsn0w naar het gedownloade IPSW-bestand wijzen. Wat is het verschil tussen deze twee opties? 2). Kan ik na het uitvoeren van de jailbreak mijn iPhone herstellen? Hiermee bedoel ik niet unjailbreaken (hoe je dat ook mag noemen), maar mijn iPhone weer voorzien van de mails, smsjes, foto's, video's, notities, herinneringen etc. die voor de jailbreak aanwezig waren. Ik hoop dat jullie mij wijzer kunnen maken. Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Remco,
Bedankt voor de snelle reactie. Afgaande op jouw reactie kan ik vanavond met een gerust hart aan de slag. Ben toch wel benieuwd naar de nieuw ontwikkelde functies voor het notificatiecentrum en ik mis BiteSMS en SBSettings. |
|
||||
|
||||
Citaat:
En ja, je kunt gewoon de reservekopie terug zetten. Maar zoals hierboven al aangegeven zal dat niet nodig zijn omdat met een jailbreak alleen Cydia geïnstalleerd wordt.
|
||||
|
||||
Citaat:
Vanavond profiel aanpassen; jailbreak, ja! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
sorry hoor dat ik het vraag, sjeez, het is toch een forum of niet dan??? is enige tijd geleden dat ik jailbrake heb uitgevoerd dat ik niet alles meer goed kan herinneren. btw: weet iemand hoe ik ook alweer moet upgraden naar 5.0 kan dat alleen via itunes of?? want via itunes ben k toch me jailbrake kwijt en me apps of hoe zat dat ook alweer?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet niet of het het doel van een forum is om elke vraag die al honderd keer beantwoord is telkens weer opnieuw te beantwoorden. Ik denk zelfs dat de beheerders van het forum daarom de "Zoekfunctie" uitgevonden hebben, dat zou zomaar kunnen |
|
|||
|
|||
Citaat:
help je de persoon in kwestie veel sneller mee dan achterlijke reacties te plaatsen wat afwijkt van het onderwerp. maar goed, kom er vanzelf wel weer achter |
|
|||
|
|||
Ik ben niet ongeduldig maar ik wil wel heel graag naar iOS 5, iemand enig idee wat de normale gang van zaken is?(hoelang het duurt naar doorbraak voordat jb voor publiek uit komt)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Om ook nog even op je vraag in te gaan... Denk ik dat er niets zinnigs over te vertellen is. Er zijn kleine stapjes gezet betreffende de iPhone 4S, maar er is nog niets gemeld voor voortgang omtrent het untethered maken van de jailbreak. Ik zelf denk dat het wel eens langer kan duren dan anders, omdat een aantal geniale koppen het jailbreakcircuit hebben verlaten. |
|
|||
|
|||
IOS 5.0 heeft veel fouten waardoor programmas chrashen enzo. Heb 2 x opnieuw moeten installeren nadat ik gejailbreaked heb omdat me iphone niet meer ging opstarten. Kreeg opgegeven moment geel beeldscherm. 2 dagen op het lader laten zitten en nog niks. Onstond doordat ik update via cydia deed. Uit mijn ervaring zal ik mensen aanraden om NOG niet update naar 5.0(3GS oud bootrom). Ik ben persoon die continiue kloot met me telefoon. Fifa 12 met JB ging ook niet meer zo soepel terwijl zonder toch wel wat beter speelt. DIT IS MIJN ERVARING, HOEFT NIET PERSEE DAT HET JOU OOK OVERKOMT
|
|
|||
|
|||
En hoppatee eindelijk weer een JB! Had een klein probleempje onder windows 7 maar herrinerde mij dat je hem in XP modus moet runnen en toen was het een fluitje van een cent.
|
|
||||
|
||||
Community - Blogs
Is dit een hoax? Exploit gevonden door Stefan Esser. Zou vanwege bluetooth problemen nog niet door het DEV team zijn vrijgegeven. Beetje tegen de principes van het dev team om geld te vragen voor jailbreaks.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|