redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door boswachter85 iedereen, ik zit met een groot probleem. Had al een tijdje ios 5 incl jailbreak thethdred en nu wou ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
gewoon nog een keer just boot proberen, ik heb het ook wel eens gehad, moest toen wel een paar keer just boot now doen, grtjes arius |
|
|||
|
|||
Citaat:
Help! |
|
|||
|
|||
hallo allemaal,
en nog eens jailbreaken dan, misschien is er iets fout gegaan met het updaten |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 november 2011 om 20:27 ---------- als ik jailbreak krijg ik op me iphonescherm een error er staat bij: loaded configuration for 2 partitions mounting roofs as read only. en blijft staan. Kan dus niets, als ik jailbreak heb ik dit, als ik boot doe loopt ie vast bij ananas logo (zie ook vorige posts hierboven) Iemand die me please kan helpen?!? dit is zo irritant! kan me iphone niet gebruiken! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand?????????!!!!! |
|
|||
|
|||
ja je gebruikt de verkeerder redsn0w voor je telefoon. Anders krijg je die error niet aan het eind na het jailbreaken. En als je een error hebt tijdens het jailbreaken dan is het jailbreaken niet gelukt!!
Dus helemaal opnieuw herstellen in itunes redsn0w 0.9.9b8 (mits je een iphone 4 hebt) redsn0w 0.9.9b7 voor de 3GS (oude bootrom heb ik dus ik weet dat die werkt hiervoor) en dan nog eens proberen. succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je of iemand anders nog een idee? |
|
|||
|
|||
heb je de b4 ook geprobeerd deze wordt al eerste genoemd bij de jailbreak van ios5
|
|
|||
|
|||
Kan ik mijn Iphone 4 met 5.0 via Itunes herstellen om van de jailbreak vanaf te geraken?
mvg |
|
|||
|
|||
Beste mensen,
ik heb mijn iphone 4 sinds iOS 5 uitkwam al gejailbreakt en ik heb alleen tweaks die je iphone niet kunnen schaden (zoals het vast komen zitten van it safe mode etc) Maar laatste tijd begint hij opeens raar te doen. Hij valt opeens uit, hij komt in it safe mode. Maar hoe komt dit nou, want ik heb maar een paar tweaks. Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door avinassh; 10-11-11 om 02:07. |
|
|||
|
|||
Hoi, ik wou laatst even proberen iOS 5 untethered jben met greenpoison ofzo is wel gelukt met DFU ofzo.
toen ik mijn iPod had opgestart stond verder nix extra's. Maar als je greenpoison download dan staat er ook iets met limera1n op de pc. Ik dat dus openen en DFU maar stond de hele tijd please wait dus ik dacht ik stop en wou me iPod (hij stond in DFU) niet meer aan ik schrok me dood maar met wat geklooi wel weer aangekregen. Niet proberen dus!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Moet ik de orginele hostfile terug plaatsen of kan ik later "gewoon" updaten naar 5.01? Voor alle duidelijkheid,mijn iphone is NIET meer gejailbreaked. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
HEb je een Mac?
Ga naar finder,klik bovenaan naar "ga" dan ga naar map daar tik je /private in dan ga je naar "etc" daar open je hosts en open je dat met een editor onderaan verander of plaats je volgende regel 17.112.176.11 gs.apple.com zo voorkom je de fout:bla bla eligitable bla bla bla Dan open je itunes met je iphone aangesolten en klik je op herstel. and hopla,je hebt nu terug een "orginele" iphone mvg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Heb een Mac |
|
|||
|
|||
Op een Mac doe je dat in een terminal met:
Code:
sudo nano /etc/hosts |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus niet overdrijven he,hou het simpel,liet iedereen kan overweg met de "terminal" mvg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gelukkig semitether geïnstalleerd en kan ik nog *iets* met mn telefoon... |
|
|||
|
|||
3gs ipad baseband stockipsw unactivated
Hoi, ik heb hier geprobeerd te zoeken, maar kwam geen oplossing tegen.
Ik heb een iPhone 3Gs met ipad baseband 06.15.00. Ik heb daarmee een update gedaan via iTunes (wat achteraf misschien niet zo handig was). Ik krijg namelijk het instelmenu, maar kan de telefoon niet activeren. De iphone was 4.2.1 gejailbreakt en unlocked met Ultrasn0w. (Ik gebruik nu namelijk KPN, na met T-mobile abo gekocht te hebben.) Op internet zag ik dat de baseband nu waarschijnlijk inconsistent is, en om dit te verhelpen, ik de iPhone moet reflashen. Het probleem is nu echter dat als ik met redsnow via een gedownloade ipsw een ipad baseband wil installeren, ik binnen een seconde van het 'DFU-instellen' naar 'baseband ophalen' ga, waarna ik vrij snel de melding krijg: USB connection problem. Ik heb 2 kabeltjes geprobeerd, en 2 usb poorten, maar het mocht niet baten. Ik heb redsnow 0.9.9b8 en b7 beiden geprobeerd. Hebben jullie enig idee? |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|