redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Je verwijst redsn0w wel naar het 5.0 ipsw bestand?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Je verwijst redsn0w wel naar het 5.0 ipsw bestand?
|
|
|
||||
|
||||
Dat klopt ja.
|
|
|||
|
|||
Let er wel op dat, als je de JB uitgevoerd hebt, en je tethered wil booten, je opnieuw naar de IPSW moet verwijzen. Dat zullen mensen ook vergeten (ik eerst ook hoor..)
Laatst gewijzigd door theknitter; 16-11-11 om 17:06. |
|
||||
|
||||
Dat was dus het probleem, wat bij deze is opgelost.
Mijn dank is groot theknitter Vreemd alleen dat het nergens vermeld staat. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Sorry die link had ik niet zo snel gezien.
Toch nog bedankt. |
|
|||
|
|||
@Garth @Ko3n Ok....ik ben overtuigd! Van het weekend maar eens op m'n gemak gaan sleutelen. Ik kan mij inderdaad niet herinneren wanneer ik voor het laatst herstart heb. Die untethered komt later nog wel eens een keer........
|
|
|||
|
|||
Hoi mensen. Ik heb een filmpje op YouTube gezien met semi tethered jb en bij hem deed cydia het toen niet meer zoals het hoort na die semi jb. En toen deed hij weer just bood met redsn0w en toen deed cydia het wel weer. Maar kun je dan wel weer je device opnieuw opstarten. Maar dan is het toch gwn een untethered jb
|
|
|||
|
|||
Niet helemaal. Bepaalde applicaties werken niet met een semi thethred jailbreak.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb met Snowbreeze een ispw aangemaakt en alles gedaan zoals aangegeven. Wanneer ik echter mijn 3GS wil SHift herstellen met ITunes, krijg ik steeds de melding De Iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (3194). Ik heb dit voor op meerdere windows computers.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en toen op deze site gekeken en het werkt prima How to Jailbreak iOS 5.0.1 Final With RedSn0w |
|
|||
|
|||
Betekent dit dat je EERST moet via Itunes 5.01 installeren ? en dan pas jailbreaken ?
Wordt de baseband dan niet upgedate ? |
|
|||
|
|||
QUOTE=Jabir_A;736900]Niet helemaal. Bepaalde applicaties werken niet met een semi thethred jailbreak.[/QUOTE]
Dus cydia werkt dan wel en het blijft een semi?? En safari deed het wel weer na een update van semi tog?? Alleen mail niet |
|
||||
|
||||
Citaat:
maar wel de 5.0 ispw gebruiken van die site voor de jailbreak.
i4s - 6.1 * i4 - 6.1 * IPad 2 - iOS 6.1 * atv2 - 5.0.1 JB Laatst gewijzigd door Fleetwood; 17-11-11 om 13:48. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus cydia werkt dan wel en het blijft een semi?? En safari deed het wel weer na een update van semi tog?? Alleen mail niet[/QUOTE] cydia werkt niet meer met alle programmas en/of tweaks die je via cydia geinstalleerd hebt mits je just boot doet natuurlijk en ja je kan safari patchen met het programma voor semitethered waardoor je safari nog wel kan gebruiken |
|
|||
|
|||
Ik heb zowel de iphone en mijn ipad geupdated naar 5.01 en daarna gejailbreakt en alles werkt normaal geen problemen...ik heb alles gedaan zoals in het filmpje wordt aangegeven en het ging goed ....
How to Jailbreak iOS 5.0.1 Final With RedSn0w |
|
|||
|
|||
Citaat:
gr peter |
|
||||
|
||||
ja helaas wel.
|
|
|||
|
|||
hallo jongens.
ik heb een ipod 3gs en gejailbreakt met redsnow 0.9.9b8 en een semi tethered jailbreak. ik wou dus proberen siri te krijgen op cydia. heb ik gedownload en ik moest mijn device opnieuw opstarten ik wou dat doen met redsn0w en in dfu mode zetten nou deed die het niet en is mijn ipod aan het opstarten. maar nou blijft die op het appel tekentje en wil die niet opstarten. ik dus uitknop en homeknop tegelijk indrukken tot die uitgaat maar dan start die vanzelf op en kan ik hem niet in dfu zetten. please help me?!?!? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 november 2011 om 16:15 ---------- laat maar. het is gelukt maar ik kan hem alleen herstellen via itunes en dan zet ie ios 5.0.1 en dan is het untethered jb vehaal voor mij voorlopig afgelopen. en ik zat al met smart te wachten op die untethered |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|