redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ehm, Siri in Cydia?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ehm, Siri in Cydia?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vind het de laatste tijd zo stil rondom iphone 4s & ipad2 jailbreak? Is er iets bekend of ze al iets meer progressie hebben met het jailbreaken van deze toestellen? Lees van alles over andere toestellen die te jb zijn op 5.0&5.01! Maar niks meer over 4s&ipad2
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Waar kan je bovenstaande berichten volgen ... op Twitter ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zit met een klein dilemma:
- mijn home button deed het niet meer; alles geprobeerd, waaronder een upgrade naar 5.01. - T-mobile gebeld, krijg een (zo goed als?) nieuw vervangend toestel Ik weet dat de 5.01 minder makkelijk te jailbreaken is, dus mijn vraag is: is er een mogelijkheid dat iOS 5.0 nog op het nieuwe toestel staat en blijft staan (als ik mijn data op het toestel zet via iTunes). Bedankt voor de hulp! |
|
|||
|
|||
hallo iedereen,
heb zojuist een 3GS 32GB van iemand overgenomen, en met idetector in DFU mode krijg ik dit : zo aub, voor de duidelijkheid , als ik nu naar iOs 5.0.1 upgrade blijft de oude bootrom (dus het heeft nix te maken met de Modemfirmware ??) hij is zowiezo offecieel ge-Unlocked . en als over al te lezen dat die soort is de enige die kunnen Untethered gejailbreaked . en welk redsnow aub is de juiste met de 5.0.1 ? heel erg bedankt alvast , UPDATE UPDATE UPDATE UPDATE UPDATE UPDATE NU hij is 100% FULLY gejailbreaked, heb ik redsn0w gedownload and ios 5 gekozen (want 5.0.1) is nog niet herkend bij de nieuwe redsn0w , en toch hij heeft hem volledig gejailbreaked (UNTETHERED DUS) en begin zonder problemen opnieuw starten zonder pc aansluiting enz... dus gelukkig als is prima afgelopen, en ik heb hem me zelf geantwoord . toch bedankt aan alle, ben erg blij met dit stuk goud (oud bootrom). Gr. Laatst gewijzigd door dany1962; 20-11-11 om 17:05. |
|
||||
|
||||
ROM = Read Only Memory
Je kunt de bootrom dus niet aanpassen met een firmware update... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Aah bedankt alvast zover. Had al wat gelezen hierover, maar niet alles wat hierin beschreven staat. Dus alles is duidelijk, echter blijft dus wachten tot er hopelijk iets komt..... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb n Ipad 2 3G met IOS 4.3.5. Net zoals bij IOS 5.0 kan deze momenteel niet worden geJB.
Niettemin, maakt het zin om nu reeds een upgrade uit te voeren naar IOS5? Voor-/Nadelen? |
|
|||
|
|||
Hallo, heb zojuist een jailbreak uitgevoerd op mijn iphone 4 (ios5). Alles ging prima totdat ik via cydia een app heb geïnstalleerd. Na de installatie vraagt ie om reboot.
Nou weet ik dus niet wat k moet doen want als k reboot doe dan kan k weer opnieuw beginnen met herstel via itunes > jailbreak > etc etc. Heb geen zin natuurlijk. Mijn vraag is dan: hoe moet ik rebooten zodat ik alle apps nog heb staan op mijn iphone? Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
werkt deze jailbreak ook al op de ios 5.0.1 ? op iphone 4 . of enkel op ios 5.0 ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Is er al een untethered jailbreak voor ios5 voor iphone4? Wat zijn de ontwikkelingen?
|
|
|||
|
|||
effe vraagje valt mijn 4s enigzins al te jailbreaken ?
hij draait wel op ios 5.0.1 dus
ben nieuw hier en hoop via hier ooit antwoorden te vinden valt dit onder het mogelijke ( hem te jailbreaken ) of is het nog wachten geblazen? thx |
|
||||
|
||||
Voor zowel Daniyah als yannick107: welkom.
Voor jullie beiden is het antwoord "Nee". Wachten dus! Als er nieuws is lees je dat hier. Toch vragen heeft weinig zin en is eerder irritant. |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|