redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pompino dat zou super zijn voor de leken ( onder andere ik) onder ons. Het gaat hier over een BETA jailbreak. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat kleine "beetje" achter die 9 en vóór die 7 betekent BETA
|
|
|||
|
|||
Nou heb het bij 4.3.5 ook gehad en ben niet bang om een avond te stoeien. Dus een stappen plan is onwijs handig.
|
|
|||
|
|||
hehe oke. weer wat geleerd.
ja heb wel inderdaad ook de 4.2.1 gejailbreaked, en nu ik het weer heb geupload naar 5.0 is die jailbreak eraf. zoals windsurfer ook zegt, een duwtje in de goede richting en we komen een heel eind. dus een stappenplan is iets dat welkom is denk ik hier op t forum. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oke, maar heb je dan ook nog een firmware nodig die je ergens moet bemachtigen? of kan je zodra je redsnow op heb gestart gewoon op jailbreak drukken?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Start Redsn0w op en volg het stappenplan. |
|
|||
|
|||
Download iOS 5, maak er een ispw van.
Dan je baseband behouden en dan via iTunes shift drukken en op herstellen klikken en het bestandje kiezen. Maar zoals ik zei, doe het niet! Er is nog geen untethered jailbreak. En er zijn nog steeds heel wat problemen met 'Geen service'. |
|
|||
|
|||
ik heb het net gedaan. ( lees nu pas je post kevin). maar heb gewoon via redsnow dus jailbreak gedaan. en daarna dus "just boot" via redsnow gedaan.
alles lijkt gewoon goed gelukt. ik heb gewoon service, en cydia werkt ook goed. tot nu toe nog geen problemen gehad dus. |
|
|||
|
|||
Nu alweer n week met jailbreak op iOS 5 vind m wel traag geworde terwijl met alleen iOS 5 ik t gevoel had dat t soepel liep .. Meer ervaringen??
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook het probleem dat mijn iPod touch niet meer wil opstarten naar de update + jailbreak op iOS 5.
Heeft iemand al een oplossing? |
|
|||
|
|||
Wat heeft de Semi-Tethered Jailbreak voordeel bij tethered jailbreak (TheBigBoss) heeft hem uitgebracht
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan heb je heel slecht gehoord of je hebt heel slechte oren, dat kan zomaar zijn
iPhoneclub.nl » BigBoss brengt semi-tethered jailbreak uit voor iOS 5 (jailbreak) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hmm, ik wacht nog maar even op de Untethered versie
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als mijn iPhone nu onderweg uitvalt kan ik tenminste naar mijn vrouw bellen dat zij mijn MacBook Air + USB-kabeltje brengt om tethered te booten Het heeft dus wel voordelen Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 23-10-11 om 14:20. |
|
|||
|
|||
hoe kan ik nou de laatst gemaakte backup er weer op zetten die op mijn pc staat? dus de apps die in 1 map staan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|