redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Paar seconden geleden jailbreak van iOS 5 uitgevoerd: succesvol Alleen Cydia sluit af wanneer ik probeer 'm te openen...?! Het is ook een wit icoontje. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Paar seconden geleden jailbreak van iOS 5 uitgevoerd: succesvol
Alleen Cydia sluit af wanneer ik probeer 'm te openen...?! Het is ook een wit icoontje. Iemand een oplossing voor de probleem?? <-- Opgelost Laatst gewijzigd door lolbroeck; 23-10-11 om 17:43. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zoals ik al eerder meldde: tethered booten.
Bij redsnow: kies extra en dan just boot! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heet iemand al een oplossing voor de ibooks? bij mij werkt die niet meer!
|
|
|||
|
|||
behalve ipad2? iphone4s dus wel? ik begrijp het niet.
|
|
|||
|
|||
Na een hele middag dit topic te hebben doorgelezen ook de upgrade gedaan. Was erg hoopvol, zat nl op de oude bootroom. Maar denk dattie ooit de baseband heeft veranderd ofzo, want ook al zou het untethered moeten zijn, de mijne is dus gewoon tethered. Maakt voorlopig ook niet uit, mijn 3GS doet ook weer ff mee op ios5. Semitether erop gezet voor in geval van nood, dus moeten we ons wel mee kunnen redden tot de untethered uitkomt binnenkort. Bedankt voor de goede input en support hier, met veel lezen kom je al een end. Oja mijn cydia icoon is ook na diverse reboots niet zichtbaar op het scherm, maar wel oproepbaar via zoekscherm. Ook deze handicap neem ik tijdelijk maar voor lief ;-)
|
|
||||
|
||||
Baseband heeft niets met (un)tethered te maken hoor...
|
|
|||
|
|||
@XIII, dan snap ik het helemaal niet meer. Had via google gekeken hoe ik de baseband kon checken. Het nummer liet zien dat het een oude was 3.53 meen ik (pfft zoveel googles gezien vandaag haha) en dat verwees naar een oude baseband dacht ik. Nou ja maakt ook niet zoveel uit, kan nu toch meer terug en wilde toch over naar iOS5 zodat ik vast kon wennen ivm de iPhone 4s die binnenkort er aan komt.
Laatst gewijzigd door pebbie; 23-10-11 om 21:10. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
3.53 verwijst naar een bootrom, geen baseband...
|
|
|||
|
|||
.vanmiddag dus (nadat ik m al zo traag vond worden) zomaar opeens tijdens auto rijden mn telefoon uit...heel fijn...weet niet of dit aan de jailbreak ligt...? zijn er meer ervaringen??
|
|
|||
|
|||
Na het jailbreaken en het voor het eerst opstarten van Cydia krijg je:
'"Bestandssysteem voorbereiden" (Cydia sluit vanzelf af)' Hoe lang duurt dit gemiddeld? Een paar minuten of meer of minder?? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Die tweet van @i0n1c, verwijst die dan niet naar de exploit die hij in 4.3.x gebruikte?
(het Chronic Dev team heeft toch 5 exploits? of zijn dat allemaal die "vrienden"?) |
|
|||
|
|||
@XIII
Dat 3.53 de bootroom is wist ik maar doordat ik nu dus tethered een jb heb gedaan dacht ik dat t iets met me baseband te maken had. Heb redsnow 97b gebruikt , die vroeg dus wel om t ispw bestand. Heb de ispw van de 3GS genomen. Denk dat t fout is gegaan omdat ik niet de ios5 gm gebruikte. Die ik ook niet kon gebruiken omdat ik nog op 4.1 draaide. Wellicht moet ik de jb nog eens doen en dan nu wel met de ios5 gm voor de unterhered versie? Probeer ik woe avond nog ff, nu helaas geen tijd voor. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|