redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ehm, tethered booten al geprobeerd?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ehm, tethered booten al geprobeerd?
|
|
|
|||
|
|||
Sorry, wat bedoel je daarmee. Is dat een optie bij redsnow?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2011 om 11:11 ---------- OKe ik weet al wat het is. Ik ga vanmiddag proberen. Hopelijk helpt het. |
|
|||
|
|||
Alles is gelukt. Untethered jailbreak op m'n 3GS. Cydia en alles draait op volle toeren. IOS5 maakt 'm wel langzaam, maar dat wist ik van tevoren.
|
|
|||
|
|||
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verz
Citaat:
iPhone2,1_5.0_9A334_Restore Wil een 3GS JB'n en unlocken. JB was met redsnow gelukt maar ik blijf hangen na ultrasnow (iPhone zoekt en er gebeurt niks). Geen CCID, geen Netwerk, geen PINcode LAMAAR, alles opnieuw gedaan (redsnow) en ultrasnow en voila hij doet ut. Zal wel een bitje verkeerd opgestaan zijn. @XIII: Thanks Laatst gewijzigd door lightbulb; 31-10-11 om 22:13. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kan je uberhaupt een iphone die nog niet geactiveerd is jailbreaken(ios5)?
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand enig idee wanneer ios 5 untethered jailbreak komt?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 november 2011 om 08:33 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
1) Ik heb ergens anders wel gelezen dat de Jailbreak alleen voor developers is en niet gebruikt kan worden voor "normale" gebruikers? Dit is dus een andere neem ik aan?
2) Ik heb mijn iPhone bij mijn abonnement gekregen. Wat betekent het voor het gebruik van mijn iPhone als ik na jailbreak mijn iPhone onverwacht opnieuw op moet starten? 3) waar vind ik de "IPSW file" voor de jailbreak? |
|
|||
|
|||
Hoe verwijder ik deze jailbreak?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
hier bijvoorbeeld: iPod, iPhone and iPad Firmware Download succes
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Thomaszomer; 01-11-11 om 17:28. Reden: typo |
|
|||
|
|||
problemen met jailbrake
hoi,
ik heb een iphone 3 gs met een jailbrake van limerain ios 4.1 deze werkt perfect, maar gisteren wilde ik deze overzetten naar ios 5.0 en jailbraken. heb toen het bestandje redsnow gedownload en alles gedaan volgends de instructies. vervolgens staat er dat de jailbrake bezig is en dan zie ik met zwarte achtergrond allerlei cijfers door elkaar op een rij van boven naar beneden komen en daarna loopt ie vast met de text: we keep hanging here ofzo, en daarboven dezelfde cijfers. vervolgens reboot ik m via de gedownloade programma en zie ik ipv de apple logo een annanas. daarna kan ik gewoon normaal me telefoon gebruiken zonder er iets veranderd is. weet iemand wat ik fout gedaan heb?? ligt het aan dat ik eerst jailbrake van limerain had en nu redsnow heb gebruikt of is he iets anders?? iemand enig ervaring?? gr martin |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|