//

redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic

redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Haha ja dat heb ik al gedaan, zo ver was ik al wel ;p of ik doe het vekeerd kan natuurlijk....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #441  
Oud 20-10-11, 14:51
tommetje138 tommetje138 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem
Berichten: 72
Standaard

Haha ja dat heb ik al gedaan, zo ver was ik al wel ;p of ik doe het vekeerd kan natuurlijk.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #442  
Oud 20-10-11, 14:53
tiger1050 tiger1050 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: zeewolde
Berichten: 70
Unhappy geen netwerk meer onder ios5

Hallo allemaal,

allereerst kan ik met de zoekfunctie niet vinden wat ik wil weten, wel een aantal gerelateerde problemen maar geen oplossing.

Ik heb mijn iphone 3 geupdate naar ios5 via itunes, bij deze update zijn alle instellingen weer terug gezet, nu is hij ook weer gelocked , na weer een jailbreak met redsnow nog steeds gelocked terwijl hij eerst gelijk unlocked was (4.3.5), ook cydia er op gezet en daarna ultrasnow geinstaleerd en weer gereset, nog steeds gelocked, nu sam geinstaleerd en via itunes is het nu gelukt om hem te unlocken(kreeg een melding waarin "gefeliciteerd u iphone is simlock vrij") maar helaas ik krijg nog steeds geen verbinding hij blijft zoeken en zegt geen service, ik heb hem nu een jaar of twee en hier mee nog geen problemen gehad, de iphone heb ik 2e hands gekocht met jailbreak ik weet dan ook niet wat voor originele provider er op zat, heb hem al vele malen gjb en geupdate, hierin ben ik geen vreemde, maar hier kom ik niet uit ik heb al jaren een t-mobile abo en hij heeft hier ook al jaren me gewerkt, ook met vodaphone
sim doet hij het niet, in sam geeft hij nu aan dat wildcard activated is ik neem aan dat dan gewoon alles er kan, doe ik nu nog ergens iets fout, heb hem uiteraard al meerder keren opgestard, en even vaak moeten (tetherd) moeten booten dit alles via redsnow 0.9.9b6 maar niets helpt, wie oh wie kan me verder helpen,

m.v.g. arius
  #443  
Oud 20-10-11, 15:06
tommetje138 tommetje138 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem
Berichten: 72
Standaard

Heb nou net nog 2 x tethered gereboot maar heeft nog steeds niks geholpen. Het leek er wel op omdat ik nu wel het Cydia icoontje zie, maar hij doet het nog steeds niet net zoals mijn mail en safari..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 oktober 2011 om 14:09 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tiger1050 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

allereerst kan ik met de zoekfunctie niet vinden wat ik wil weten, wel een aantal gerelateerde problemen maar geen oplossing.

Ik heb mijn iphone 3 geupdate naar ios5 via itunes, bij deze update zijn alle instellingen weer terug gezet, nu is hij ook weer gelocked , na weer een jailbreak met redsnow nog steeds gelocked terwijl hij eerst gelijk unlocked was (4.3.5), ook cydia er op gezet en daarna ultrasnow geinstaleerd en weer gereset, nog steeds gelocked, nu sam geinstaleerd en via itunes is het nu gelukt om hem te unlocken(kreeg een melding waarin "gefeliciteerd u iphone is simlock vrij") maar helaas ik krijg nog steeds geen verbinding hij blijft zoeken en zegt geen service, ik heb hem nu een jaar of twee en hier mee nog geen problemen gehad, de iphone heb ik 2e hands gekocht met jailbreak ik weet dan ook niet wat voor originele provider er op zat, heb hem al vele malen gjb en geupdate, hierin ben ik geen vreemde, maar hier kom ik niet uit ik heb al jaren een t-mobile abo en hij heeft hier ook al jaren me gewerkt, ook met vodaphone
sim doet hij het niet, in sam geeft hij nu aan dat wildcard activated is ik neem aan dat dan gewoon alles er kan, doe ik nu nog ergens iets fout, heb hem uiteraard al meerder keren opgestard, en even vaak moeten (tetherd) moeten booten dit alles via redsnow 0.9.9b6 maar niets helpt, wie oh wie kan me verder helpen,

m.v.g. arius

Ik snap het niet helemaal, is het een simlock vrije telefoon of staat er gewoon een simlock op ?
En toen je het voor me kaar hebt gekregen om hem werkend te krijgen, maar je had geen service, doe dan is herstel netwerk instellingen, misschien dat dat helpt?
  #444  
Oud 20-10-11, 15:15
tiger1050 tiger1050 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: zeewolde
Berichten: 70
Standaard

Hallo allemaal,

Citaat:
Ik snap het niet helemaal, is het een simlock vrije telefoon of staat er gewoon een simlock op ?
En toen je het voor me kaar hebt gekregen om hem werkend te krijgen, maar je had geen service, doe dan is herstel netwerk instellingen, misschien dat dat helpt?
ik denk dat hij af fabriek gelocked is, stond ook in sam, maar door de vorige jb geunlocked is geweest.
  #445  
Oud 20-10-11, 15:24
tommetje138 tommetje138 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tiger1050 Bekijk bericht
Hallo allemaal,



ik denk dat hij af fabriek gelocked is, stond ook in sam, maar door de vorige jb geunlocked is geweest.
Dat denk ik dus ook, dan had je de vorige jailbreak een software matige unlock, en die is er nou vanaf omdat je geupdate hebt. En krijg je hem nu ook niet meer gejailbreaked via redsnow omdat hij gedeactiveerd is en hij moet eerst worden geactiveerd.. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is er geen mogelijkheid om dan iOS 5 te draaien en met een softwarematige unlock. Het enige wat je kunt proberen is om terug te gaan naar een vorige versie en dan die erop houden (met een unlock) tot dat er een ios 5 unlock is. Als ik het verkeerd heb moeten andere mensen me maar verbeteren want ik weet het niet helemaal zeker.
  #446  
Oud 20-10-11, 15:25
Ximon Ximon is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: zuid limburg
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door razrx Bekijk bericht
dat is beetje vragen naar de bekende weg niet?
de oplossing is een untethered JB die we allemaal wel willen
ik hoop dat je de risico's al wist VOORDAT je besloot de tethered JB toe te passen.
Hoi,

Iknwas me zeker bewust van de risico's. Tis ook niet de eerste keer dat ik dit doe.Het gaat me ook niet zo zeer om het rebooten, das niet zo'n probleem
(mits ik mn laptop heb ) maar ik wil graag weten waarom mijn tel zomaar uitvalt. Daar heb ik hier nog niemand over gehoord enndaar had ik graag een oplossing voor en dus niet voor het rebooten.


Gr. Ximon
  #447  
Oud 20-10-11, 15:38
tommetje138 tommetje138 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem
Berichten: 72
Standaard

Hehe, mij is het eindelijk gelukt om hem te jailbreaken op IOS 5. Had hem helemaal hersteld, nog niet gesynchroniseerd met iTunes en toen de jailbreak gedaan en tethered reboot.
  #448  
Oud 20-10-11, 15:43
tiger1050 tiger1050 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: zeewolde
Berichten: 70
Standaard

Hallo allemaal,
Citaat:
Hehe, mij is het eindelijk gelukt om hem te jailbreaken op IOS 5. Had hem helemaal hersteld, nog niet gesynchroniseerd met iTunes en toen de jailbreak gedaan en tethered reboot.

tja jailbreaken op ios5 is geen probleem, dat had ik al gedaan maar nu het probleem oplossen wat zonder netwerk valt niet te bellen, het opnieuw herstellen van het netwerk heeft volgens mij alleen betrekking op de Wi-Fi,

grtjes arius
  #449  
Oud 20-10-11, 17:52
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Zou dat ook werken met aptbackup ?
Aptbackup is voor je cydia instellingen/programma's terugzetten, appback up zorgt voor je "appstore" apps wat apt backup niet doet
  #450  
Oud 20-10-11, 23:56
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Apple staat toe dat apps van derden via iCloud kunnen syncen.

Ik heb vastgesteld dat dat niet lukt als het iDevice met Redsn0w gejailbreakt is.
Ik heb een voorbeeld waar het wel werkt:

Ik gebruik Instacast (uiteraard netjes betaald) op mijn iPhone die met redsn0w 0.9.9b4 van een jailbreak is voorzien.

Als ik deze App ook op mijn (vanilla) iPad installeer (en op beide devices de iCloud functionaliteit voor Instacast aanzet) neemt de iPad automatisch de geabonneerde podcasts van de (gejailbreakte) iPhone over (via iCloud).

(zie Blog - Instacast and iCloud - Vemedio voor de iCloud functionaliteit van Instacast)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #451  
Oud 21-10-11, 00:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

@XIII

Hartelijk bedankt voor de info. Ik ga mij daar eens verder in verdiepen.

PS:
Bij mij gaat het uiteraard ook om gekochte apps.
  #452  
Oud 21-10-11, 10:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Redsn0w 0.9.9b7

Redsn0w 0.9.9b7 is vrijgegeven.

Update #15: After some feedback on reddit, we’ve decided to make the initial jailbreak as quick as possible by no longer “stashing” the applications by default during the redsn0w run. This reduces the time to actually perform the jailbreak from 210 seconds to 80 seconds (60 percent!). However, you make up for much of that the first time you launch Cydia, which will then want to stash the applications. You can choose whether you want redsn0w or Cydia to stash in the Preferences pane.
Here are the download links:
  #453  
Oud 21-10-11, 12:40
martijnmiddel martijnmiddel is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommetje138 Bekijk bericht
Dat denk ik dus ook, dan had je de vorige jailbreak een software matige unlock, en die is er nou vanaf omdat je geupdate hebt. En krijg je hem nu ook niet meer gejailbreaked via redsnow omdat hij gedeactiveerd is en hij moet eerst worden geactiveerd.. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is er geen mogelijkheid om dan iOS 5 te draaien en met een softwarematige unlock. Het enige wat je kunt proberen is om terug te gaan naar een vorige versie en dan die erop houden (met een unlock) tot dat er een ios 5 unlock is. Als ik het verkeerd heb moeten andere mensen me maar verbeteren want ik weet het niet helemaal zeker.
Misschien een overbodige vraag, ik haak hier in en heb niet je hele historie gelezen, maar heb je je baseband al gechecked? Je hebt via iTunes geupdate geef je aan. Heb je nu niet een unlockable baseband gekregen waardoor je nu geen netwerk kunt vinden?......
  #454  
Oud 21-10-11, 18:10
whitetiger whitetiger is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trust^ Bekijk bericht
werkte niet , heb via redsnow gekozen bij extra en dan reboot. Nou doet ie het wel. Meestal waneer ik niet uitkom beetje logisch nadenken en alle knoppe drukke
Deze oplossing werkte gelukkig ook bij mij.
  #455  
Oud 22-10-11, 14:43
pompino pompino is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 62
Standaard

ff toch nog een vraag. als ik de jailbreak heb uitgevoerd, kan ik dan altijd nog probleemloos herstellen? i.v.m garantie en diversen? weet nog dat ik bij de jailbreak van 4.2.1 de shsh ofzo moest bewaren. is dat, of iets in die richting nu niet het geval dan?
  #456  
Oud 22-10-11, 20:36
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pompino Bekijk bericht
ff toch nog een vraag. als ik de jailbreak heb uitgevoerd, kan ik dan altijd nog probleemloos herstellen? i.v.m garantie en diversen? weet nog dat ik bij de jailbreak van 4.2.1 de shsh ofzo moest bewaren. is dat, of iets in die richting nu niet het geval dan?
Voor wat garantie betreft wel, je kan altijd restoren naar een originele firmware. Maar wel naar de nieuwste natuurlijk. En die shsh blobs zijn normaal nodig als je wil downgraden van bijv iOs5 terug naar 4.3.5.
Let wel op als je een softwarematige unlock gebruikt
  #457  
Oud 22-10-11, 21:41
windsurfer79 windsurfer79 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: rdam
Berichten: 17
Standaard

maar kan iemand nou eens stap voor stap uit leggen hoe het moet? en ook eventueel met de dingen die fout kunnen gaan?
  #458  
Oud 22-10-11, 22:10
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door windsurfer79 Bekijk bericht
maar kan iemand nou eens stap voor stap uit leggen hoe het moet? en ook eventueel met de dingen die fout kunnen gaan?
Als je het zelf nog niet zeker bent zou ik je aanraden voorlopig er af te blijven.

1) Tot dat er een officiële versie van Redsn0w beschikbaar komt.
2) Apple een aantal bugs heeft opgelost.
3) Er een unlock is voor de nieuwe baseband.
  #459  
Oud 22-10-11, 22:10
pompino pompino is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 62
Standaard

ja inderdaad, ik zie eigenlijk nergens een stappenplan voor de jailbreak met redsnow. ik wil het graag jailbreaken, maar zie nergens een stappenplan dus van wat je zou moeten doen.

dat zou super zijn voor de leken ( onder andere ik) onder ons.
  #460  
Oud 22-10-11, 22:12
Shirtje Shirtje is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard iPad 2 5.0

Is er iets bekend wanneer er een jailbreak beschikbaar is voor de iPad 2 5.0.
Reageren



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 22:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 22:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 88 13-10-11 13:40
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic spysical Jailbreak 1372 19-09-10 19:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:32.