redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er al een untethered jailbreak uit, voor iOS5?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is er al een untethered jailbreak uit, voor iOS5?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat kan wel met redsnow. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je tip, maar.........
Er is alleen bekend dat het Chronic team (makers van GreenPois0n) 5 exploits heeft die een userland untethered jailbreak mogelijk gaan maken. kom ik op uit, als beste antwoord... dus daar heb ik niet vele aan hè editje; ik bedoel voor iPod Touch 4G |
|
||||
|
||||
Neen, nog niet.
Behalve voor 3GS met oude bootrom |
|
||||
|
||||
Citaat:
exploits heeft die een userland untethered jailbreak mogelijk gaan maken En dan nog.....voor de 3GS met OUDE bootrom is er dus al wel een untethered. Voor de rest alleen tethered. |
|
|||
|
|||
Oké, bedankt!
|
|
|||
|
|||
Mijn 3GS met oude bootroom iOS5 doet het, alleen Cydia heeft witte logo en chrased per direct met opstarten. Iemand idee?
|
|
||||
|
||||
Doe nog eens rebooten en anders nog eens de JB herhalen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt voor alle tips |
|
||||
|
||||
Als je dat niet weet dan heb je wss ook nooit iets aangepast in je HOSTS bestand en hoef je dus niets aan te passen.
Checken: \Windows\system32\drivers\etc\ Open de HOSTS file met het kladblok en kijk of je er aanpassingen in ziet. Zoiets zou er dus NIET moeten staan: 74.208.10.249 gs.apple.com |
|
|||
|
|||
Citaat:
Moet ik die verwijderen? het umbrella bestand of alleen daar de regel met gs? Heb je toevallig ook een voorbeeld met hoe dat host bestand er excact uit moet zien? de inhoud dan.. |
|
||||
|
||||
Die hele regel verwijderen. Die heeft tinyumbrella er dan geplaatst. Zodra je tinyumbrella weer start wordt het HOSTS bestand weer aangepast.
Dus de regel verwijderen en het bestand opslaan. Eventueel in een DOS box typen: ipconfig /flushdns voordat je verder gaat. Succes !! edit: ik lees dat het een bestand is met die naam, verwijder dat bestand maar gewoon en dan ipconfig /flushdns runnen voordat je verder gaat. Ik ga afsluiten en naar huis nu....... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iOS5 3GS oude bootrom update MAC EDITION
Tips voor mensen die hun 3GS willen jailbreake. 1. MEEST BELANGERIJKSTE VERGEET GEEN RESERVEKOPIE TE MAKEN VOORDAT JE ERMEE BEGINT 2. Download je ipw van Firmware 3. Update je iTunes 4. Controleer je hosts door middel van Terminal "sudo nano /private/etc/hosts"te typen. als je daar tussen "74.208.105.171 gs.apple.com" ziet staan zet er # ervoor. 5. Start op met DPU mode en NIET Recovery Mode.(Recovery Mode = iTunes logo met Kabel) 6. Nadat je gejailbreak heb en je cydia doet het niet. ga via redsn0w op computer naar "extra" vervolgens klik op "Reboot" |
|
|||
|
|||
Zelf even tellen, de teller van redsn0w) is te traag.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem! "Just boot" in redsn0w lijkt het niet direct te doen...
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|