redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand een 3gs met oude bootrom al geprobeerd te jailbreaken? Lopen je tegen problemen o.i.d. aan? Unthetered gelukt?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand een 3gs met oude bootrom al geprobeerd te jailbreaken? Lopen je tegen problemen o.i.d. aan? Unthetered gelukt?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Yep, de mijne is perfect jailbroken met iOS 5 en oude bootrom.
UNthetered... |
|
|||
|
|||
Citaat:
* Voor zover ik heb kunnen vinden moet ik een CUSTOM IPSW maken zonder Baseband Update met Redsnow. Vervolgens deze op de iphone zetten en daarna met Redsnow jailbreaken, klopt dat? |
|
|||
|
|||
is er al een goede jailbreak voor ios5 op de iphone???
|
|
|||
|
|||
Das geen probleem... Zo ben ik tewerk gegaan...
1 - Maak een volledige back-up van je iPhone 2 - Restore naar iOS 5 final (heb geen update gedaan omdat ik een cleane start wou hebben) 3 - Wanneer de iPhone terug in iTunes komt, rectoren de back-up op de iPhone 4 - Download de IPSW van in deze thread op antwoord nummer 44 5 - Start redSn0w en druk eerst op extras en kies dan voor select IPSW 5a - Als je de IPSW gekozen hebt krijg je de vraag of je een oude of nieuwe gebruikt. Kies NO als je de oude bootrom hebt. 6 - Daarna ga je terug naar het beginscherm van redSn0w en je kiest voor Jailbreak 7 - Volg de instructies op je scherm 8 - Done is done... Je hebt een unthetered iPhone |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb namelijk ook een iphone 3gs met oude bootrom dus ben benieuwd.. |
|
|||
|
|||
welke jailbreak heb je nodig voor ios5
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie mijn vorige post voor de volledige uitleg... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zit nu op modem firmware 05.16.05 - model MC131NF - Carrier 11.0
En het werkt bij mij... Is de bootROM niet iets hardware-achtig??? Volgens mij is de baseband software en deze kan aangepast worden--> DUNNO. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Echter heb ik niet eerst voor mode 1 gekozen (preserve baseband only) maar voor mode 2 (normal mode) aangezien het menu zegt dat alle 3 de modes de baseband behouden. Alles werkt perfect. Overigens nog een opmerking voor de ipad 1 gebruikers, met redsn0w kun je de multitouch gestures enablen in IOS5 en het werkt perfect. De oude truuks met het editen van bestanden of xcode schijnen niet meer te werken. |
|
|||
|
|||
ik hoor dat je de iphone niet uit mag doen, als hij eenmaal uitvalt, dan heb je een probleem
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb alles om te kunnen jailbreaken...
maar werken alle cydia apps al op ios 5?? of zijn er nog veel die niet compatibel zijn... ik gebruik ook aptbackup... |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag mijn Iphone 4 iOS 5.0 gejailbreaked (thetered).
Is goed te doen eigenljik, alleen moet je dus met redsnow rebooten. Omdat dat niet zo heel vaak gebeurt is dat niet echt een struikelblok.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone gejailbreakt met ios 5 alles is goed gegaan.
Zonder enige probleem geüpdatet en cydia geïnstalleerd. Het enige probleem is dat ik hem al 6x moest opstarten met justboot in 4 dagen tijd. Hij valt iedere keer weer uit! Het zou weliswaar aan een cydia tweak wat ik geïnstalleerd hebt liggen. Gelukkig heb ik op mijn werk wel een pc waar ik hem kan aansluiten en daarna weer kan opstarten. Hebben er meerdere leden hier last van of valt het best wel mee. Mede hierdoor heb ik besloten om te downgraden naar 4.3.3 met een untethered jailbreak. |
|
||||
|
||||
Laat je aub even weten of je iPhone werkt na die downgrade?
Eerder meldde iemand problemen met deze combinatie: Baseband iOS5 met firmware iOS4. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|