redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ronald24e Inderdaad het is onzin dat je je iphone niet kan updaten als je een jailbreak hebt..... Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Ik ga het vanavond morgen proberen en zal morgen mijn problemen/ successen hier vermelden... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik baseer me puur op tweets van MuscleNerd zelf.
|
|||
|
|||
Perfect gelukt!! Bedankt !!
Dre
|
|||
|
|||
Is er al iemand aan de slag met Winterboard en Remove background onder sbsettings?
Bij mij gaat ie direct in de safe mode. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag os5 geïnstalleerd, nu probeerde ik hem te jailbreaken. Met de officiële fw alleen toen ik dat deed. Deed me me cydia het niet. Het was een wit icon en me safari deed het niet en me mail. Dus wat heb ik dan fout gedaan. Kan anders iemand even een duidelijke tut maken om het goed uit te leggen thnx
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij update netjes na ios 5 maar geeft bij de activatie een probleem en geeft aan dat er geen simkaart in zit. Die is er wel t-mobile. links bovenin staat ook geen service of hij is aan het zoeken Dus in itunes geeft ie nu aan dat er geen sim in zit en niets doet het. Kan niks selecteren. Iemand een idee wat te doen..? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik wil mijn iphone4 5.0 jailbreaken met redsnow_0.9.9b4 unterhered wel te verstaan is hier de Pwangetool al van beschikbaar ik kan hem nergens vinden
Bvd |
|
|||
|
|||
Zoals hierboven al vermeld. Na de jailbreak toestel opnieuw booten via redsnow. Onder het knopje "extra" in redsnow zit de optie "just boot". Die vraagt je toestel in DFU mode te zetten en start dan je telefoon correct op.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iOS5 uses "nonces" Dev-Team Blog - Blob monster , so trying to stitch/replay iOS5 blobs will fail (for now anyway) Twitpic - Share photos and videos on Twitter http://twitter.com/#!/MuscleNerd/status/124290722970091520 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kies voor Extra/ Just BOOT...... En na de boot is Cydia zoals hij hoort te zijn! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga er dus vanuit dat het met de simlock te maken heeft (er zit geen simpin lock op) Hoe kan ik de telefoon opnieuw updaten dan? Nu is niets mogelijk namelijk. Of moet ie dan eerst in Dfu modus? en blijft het activeren dan niet alsnog een probleem? Ik heb trouwens ook een iphone 4 met ios 5 en die gebruik ik op dezelfde pc, is dat een probleem..? |
|
||||
|
||||
Citaat:
De 5.0 JB is alleen tethered voor de iPhone 4. Een nieuwe versie van PwnageTool komt voorlopig niet; de belangrijkste functionaliteit komt in redsn0w. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren gewoon de os 5 binnen gehaald. daarna jailbreak maar dit ging niet goed. Echter bij opstarten redsnow eerst verwijzen naar de ipsw en dan normaal jailbreaken. en walla alles werkt naar behoren. Ik heb een 3 gs met oude bootrom en de jailbreak is untethered.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|