Error 3194: This device isn't eligible for the requested build discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg deze melding ook... maar mijn host bestand is echt niet aangepast geweest. Tinyumbrella nog nooit gedownload op mijn laatste installatie....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik krijg deze melding ook... maar mijn host bestand is echt niet aangepast geweest. Tinyumbrella nog nooit gedownload op mijn laatste installatie.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
ik heb via de terminal de regel verwijderd/aangepast: zie bijlage
en vervolgens krijg ik nu weer een andere foutmelding: zie bijlage snap er niet van |
|
|||
|
|||
die heb ik ook gehad ja...
|
|
||||
|
||||
en het is jou dus ook nog niet gelukt te updaten naar ios5?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 02:47 ---------- volgens mij kwam de laatste (andere) foutmelding door overbelasting van de servers van apple. na vele maren opnieuw proberen lukte het nu wel . dank voor de hulp. |
|
|||
|
|||
Ik blijf ook het zelfde bericht krijgen "This device isn't eligible for the requested build"
Hij verwijst naar het juiste IP adres. Moet ik het nu blijven proberen of kan ik nog iets anders doen? |
|
|||
|
|||
niks helpt bij mij hopeloos...
windows pc, imac, 10x host veranderd ofzo... elke keer: this device isnt' bla bla bla build. |
|
|||
|
|||
Ook ik krijg helaas constant deze foutmelding
De nodige aanpassingen gedaan, aantal keer opnieuw gestart. Helaas |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. fout 3194.
Heb de hosts al tig keer veranderd en weer teruggezet. Opnieuw opstarten hielp ook niet en ook niet opnieuw installeren van iTunes. Ik weet ook niet meer verder. Iemand nog andere tips?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik krijg deze foutmelding Klik |
|
|||
|
|||
Oplossing
De oplossing is zo simpel, goed nadenken!
|
|
|||
|
|||
Heb de regel in de beginpost toegevoegd aan m'n hosts bestand, pc opnieuw opgestart en nog steeds de 3194...
http://dl.dropbox.com/u/19828177/itunes-5.jpg |
|
|||
|
|||
ik vind het raar dat jullie de melding 3194 krijgen, en ik de melding 1611
Ook ik heb het een nieuw hosts bestand aangemaakt en de nieuwe regel toegevoegd zoals in het eerste post |
|
|||
|
|||
Vraag maar hoor!
|
|
|||
|
|||
Je moet even Tiny umbrella downloaden deze heeft een optie onder het tabblad advanced een optie waardoor je alles terug zet en zo is bij mijn de foutmelding verdwenen. De optie is set Hosts To cydia on exit.
Geen dank |
|
|||
|
|||
@Xlll het is mij gelukt bedankt voor de link
|
|
|||
|
|||
I-Tunes opnieuw geinstalleerd
IPSW 4.3.5. er terug op gezet Update naar IOS 5 geklikt, Kreeg daarna de pop-up melding dat het apparaat niet herkend werd. En paar seconde erna via I-tunes de melding 1611. Vreemd maar ok. Ben nu de nieuwe IPSW 5 aan het downloaden. En dan via de herstel modus even proberen.. |
|
|||
|
|||
Heb nog steeds deze melding... maar ook op Windows.
Op beide computers heb ik nog nooit m'n host file aangepast dus dat kan het niet zijn!! |
|
|||
|
|||
Mij is het ondertussen gelukt. Mijn USB hub bleek niet goed te zijn, of hij leverde te weinig spanning. De Ipad direct op de pc aangesloten. En 'gelukkig' in 1 keer de update erop.
De gene die problemen ondervinden, misschien een USB aansluiting direct op de pc proberen ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bleek dat Eset gedeactiveerd moest worden (zowel antivirus als firewall) en daarna kon de update wel gedaan worden. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook hetzelfde probleem dat hij een 3194 melding geeft heb een Iphone 4 met 4.3.5 jailbreak erop maar kan gewoon niet updaten naar 5.0 en heb ook dat herstel enz gedaan wat in de eerste post stond maar geen succes kan iemand helpen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
this iphone isn't eligible for the requested build | blaugrana | iPhone algemeen | 1 | 10-10-11 20:26 |
this device isn't eligible for the requested build | werme022 | Archief | 2 | 15-05-11 22:19 |
iPod touch: Device not eligible for requested build ERROR | sponsbob20 | Jailbreak | 5 | 30-07-10 15:19 |
"this device isn’t eligible for the requested build" | bige | Archief | 1 | 13-02-10 12:13 |
This device isn't eligable for the requested build | arashrsf | Archief | 7 | 06-12-09 12:14 |
|
|