ios 5 activeren at&t iphone 3gs lukt niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door XIII Maar alleen voor (heel) oude basebands.... Zo oud zijn die basebands ook weer niet, met 3Gs baseband 04.26.08, 05.11.07, 05.12.01, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ruwweg zijn de iOS 4.1+ basebands niet te unlocken; iOS 4.1 is 8-Sep-2010 uitgebracht.
Dat betekent dat mensen mogelijk al een jaar(!) wachten op een unlock...
|
|||
|
|||
Dit is dan ook een 3Gs topic. Met basebands die bij dat toestel horen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als je afhankelijk bent van een unlock moet je natuurlijk ook nooit een Firmware installeren die je baseband update/overschrijft.
|
|
|||
|
|||
Al met al is het jammer dat er al meer dan 1 jaar geen nieuwe baseband unlock is gevonden. Ook de brute/force unlock van de baseband hoor ik niks meer over terwijl het iPhone dev team daar druk aan zou werken. Iemand nog nieuws?
|
|
|||
|
|||
Ik heb een update gedaan en kan hem nu niet activeren, maar met een ander progy zag ik dat er nu 6.15.0-0 in zit
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb precoes hetzelfde en het moet mogelijk zijn om te jailbreaken.
Op een unlock moet je nog wachten!!! Als ik probeer te jailbreaken met redsnow 0.99b6, loopt hij alles door maar na het booten geeft hij: no indentifying data fetched Dot terwijl ik de file:iphone2.1_5.0_9A334_Restore wel in dezelfde directory heb staan. Weet iemand hoe dit komt??? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: jealbreak ios 4.3.1 3GS lukt niet | kuzen | Jailbreak | 1 | 06-04-11 13:43 |
iPhone: Jailbreak iOS 4.1 op 3GS lukt niet. | jurrian | Jailbreak | 3 | 01-11-10 20:57 |
iPhone: Eerste jailbreak & unlock iPhone 3gS lukt niet (Vereningd Koninkrijk - o2) | sintjopper | Jailbreak | 16 | 25-08-10 19:18 |
Activeren 3GS (SIMlockvrij) lukt niet met Rabo Mobiel | Robine80 | iPhone algemeen | 2 | 18-08-10 21:22 |
iPhone: iPhone 3Gs - AT&T activeren. | jjoerii | Jailbreak | 8 | 04-07-10 11:36 |
|
|