ipod start niet meer op discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) mn ipod blijft altijd op de apple logo ik heb ipod 4g 32 gb jailbreak ios 5.0 ik downloade van cydia battery presentage en hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod start niet meer op
mn ipod blijft altijd op de apple logo
ik heb ipod 4g 32 gb jailbreak ios 5.0 ik downloade van cydia battery presentage en hij ging rebooten sinds dien heb ik dat probleem. itunes ziet niet eens dat hij is aangesloten aan de pc als iemand mij goed heeft geholpen mag een app van 0.79 cent kieze |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je hem weer in DFU mode gezet,
en weer geprobeert hem "just boot tethered met redsnow" ? iedere keer als hij uitschakelt moet je hem via de computer weer opstarten. probeer dat is. |
|
|||
|
|||
Ik help wel ff
Heb je redsnow?
Zoja: Ga naar extras en druk op Just boot. Zet je iphone/Ipod uit en volg de volgende instructies. Klik op next. Houd de power button 3 sec in. Houd de home en de power button 10 sec in. Houd de home button 15 sec in. Heb je een anderen redsnow: Voeg je ipsw toe. druk op Tethered just boot right now. En doe wat er staat. Groetjes Roytjelief |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPOD TOUCH 1G start niet meer op | Koen991 | iPhone algemeen | 5 | 06-06-12 20:54 |
iPod start niet meer | xvilo | iPhone algemeen | 0 | 01-10-11 10:42 |
iPod touch: ipod start niet meer op | kaalkop12 | Jailbreak | 5 | 05-09-11 20:16 |
Ipod Touch start niet meer op | Shava | iPhone algemeen | 3 | 01-06-11 23:16 |
iPod touch: iPod 32 GB (2g) start niet meer op na hertstel via iPod | iWessler | Jailbreak | 10 | 13-05-10 12:07 |
|
|