//

Iphone start soms vanzelf opnieuw op na jailbreak.

Iphone start soms vanzelf opnieuw op na jailbreak. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen; ik heb een iphone 4 van een maand of 8 oud met iOS 5 erop. Hier heb ik nooit problemen mee gehad, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-11-11, 23:34
Wim Lane Wim Lane is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Standaard Iphone start soms vanzelf opnieuw op na jailbreak.

Beste mensen; ik heb een iphone 4 van een maand of 8 oud met iOS 5 erop.
Hier heb ik nooit problemen mee gehad, maar sinds ik nu een kleine week geleden een jailbreak heb gedaan (redsn0w_mac_0.9.9b7) heb ik problemen.

De telefoon start soms, helemaal uit zichzelf, opnieuw op en kan ik hem dus niet meer gebruiken. Nu heb ik die semi-tether erop gezet en kan ik hem tenminste gebruiken voor bellen, maar het is verre van wenselijk.

Aparte is dat ik na de herstart, vaak (niet altijd dus!) geen simpin in hoef te voeren.

De telefoon ligt naast mij met scherm uit, in rust dus en ik zie opeens vanzelf het witte appeltje verschijnen! Er gebeurt niets!

Dit komt zo'n twee keer per 24 uur voor.
Ik heb de jailbreak eraf gehaald en iOS 5 er opnieuw opgezet tezamen met een nieuwe jailbreak; ook dat gaf geen resultaat.

Wat zou dit kunnen zijn? Wat kan ik doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-11, 10:24
jochinho jochinho is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Opglabbeek (België)
Berichten: 52
Standaard

Same problem here!!!
  #3  
Oud 05-11-11, 10:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Het is nog steeds een BETA jailbreak met alle problemen die inherent zijn aan Beta software.

Tracht eens te achterhalen welke Cydia tweaks of apps je geïnstalleerd hebt die gerelateerd zijn aan de telefoonfunctie. Verwijder deze en kijk of het probleem nog optreed.

Het is duidelijk dat het een proces is dat in de achtergrond loopt dat de reboot veroorzaakt.
  #4  
Oud 05-11-11, 20:16
Wim Lane Wim Lane is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Standaard

Dankje; ik wist niet dat dit nog een beta versie was maar nu je het zegt; daar zal de "b" wel voor staan

Afijn, ik heb al na de laatste jb erg weinig geïnstalleerd maar het valt mij op dat de dingen die je via cydia erop zet, niet in de instellingen ziet staan; ik kan er dus helaas weinig mee......
  #5  
Oud 05-11-11, 20:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Lane Bekijk bericht
Dankje; ik wist niet dat dit nog een beta versie was maar nu je het zegt; daar zal de "b" wel voor staan

Afijn, ik heb al na de laatste jb erg weinig geïnstalleerd maar het valt mij op dat de dingen die je via cydia erop zet, niet in de instellingen ziet staan; ik kan er dus helaas weinig mee......
De dingen die je geïnstalleerd hebt zie je wel in Cydia staan (Manage -> Packages)
  #6  
Oud 05-11-11, 20:52
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.081
Standaard

Wim, heb je nieuwste versie van Preference Loader?

Oude versies ondersteunen iOS 5 niet en dan zie je de tweak instellingen inderdaad niet bij Instellingen.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #7  
Oud 05-11-11, 22:37
Wim Lane Wim Lane is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Standaard

Helaas, dat heb ik dan weer niet.......ik heb het zojuist gezocht in cydia maar kan het niet vinden ook
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes 10.5 start vanzelf op. bram-stokman iTunes 2 18-10-11 23:19
Iphone 3Gs start vanzelf radio gideon de vos iPhone algemeen 3 21-10-10 02:47
iPhone: Iphone met OS4 & jailbreak valt start steets opnieuw op snister Jailbreak 2 01-07-10 20:55
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen RBG8 iPhone algemeen 0 19-06-10 20:44
Iphone start soms automatisch op en tijdens bellen springt hij op appeltje thomas1 iPhone algemeen 0 04-05-10 15:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:18.