Jailbreak 4S discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er al een mogelijkheid voor een jailbreak van de 4S? Zo nee, wanneer is de verwachting?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak 4S
Is er al een mogelijkheid voor een jailbreak van de 4S?
Zo nee, wanneer is de verwachting? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft de A5 processor, dus net als de ipad2 niet echt een jailbreak in zicht ;-)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hm, heb ik dat dan verkeerd begrepen?
Een beetje Google'n levert nochtans veel informatie op die mij leert dat een jailbreak begint met het zoeken naar flaws en exploits van de processor. Omdat de ipad2 en iphone4s met de "nieuwe" dual core processor zitten, is die zoektocht een harde noot om te kraken. Kwestie van wat ik zeg te staven: iPad 2 development iOs 5 ipad2 en iphone4s untethered jailbreak status En voor wat meer info kan je zelf Google gebruiken. Ah en trouwens, de bootrom exploits worden ook gezocht in de processor van de iphone/ipad dus ik denk dat de processor uiteindelijk wel een redelijk tot extreem relevantie schakel is in de zoektocht naar een jailbreak ;-) Ook nog even staven wat ik hier zeg: Bootrom exploits iPad 2 |
|
|||
|
|||
is er inmiddels al wel een jailbreak?
groetjes |
|
||||
|
||||
Inmiddels? Topic is nog geen 24 uur oud...
Maargoed, als er een jailbreak beschikbaar is dan lees je dat natuurlijk op deze site.
|
||||
|
||||
Laten we er maar een slotje op doen tot er nieuws is...
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
|
|