Tethered opstarten zonder computer- IOS5, 3GS discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Op internet las ik dat je met IOS 5 tethered jailbreak, zonder te booten met redsn0w je iphone kan booten, maar dat cydia ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tethered opstarten zonder computer- IOS5, 3GS
Hallo allemaal,
Op internet las ik dat je met IOS 5 tethered jailbreak, zonder te booten met redsn0w je iphone kan booten, maar dat cydia etc. dan wit is? Klopt dit, ik heb het geprobeerd maar dat werkt helaas niet. Met vriendelijke groeten, FORLUX |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hangt er vanaf of je andere app's uit cydia geinstalleerd heb of apps gebruik welke de MobileSubstrate gebruikt, dus bv SBSettings en nog vele andere app's, dan gaat het niet.
Maar als je alleen jailbreak en verder geen app's installeer klopt het.
|
|||
|
|||
ja ik heb het zelfde probleem gehad. jailbreak lukt tot cydia er op staat en niet verder kom. safari en mail werken dan ook niet meer.
hoe los ik dat op? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja helaas niet dus, die van mij blijft het witte symbool houden van cydia
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
als ik dat doe loopt die vast en doet hij niks meer, en andere momenten een wit scherm
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hmmm mijn gejailbreakte iphone start niet meer op..
Ik had hem gejailbreakt, maar naar een paar dagen kon ik geen apps meer open (geen enkele). Toen wilde ik rebooten, maar na de reboot blijft hij hangen op het apple logo. Ik kom de komende dagen niet in de buurt van me pc, dus tethered booten is ff geen optie... Zijn er andere opties op dit op te lossen? |
|
|||
|
|||
nope, dat is het nadeel van tethered jailbreak.
semi-tethered zou in zo'n geval de enige oplossing zijn, maar dan moet je dat wel geinstalleerd hebben en niet afhankelijk zijn van een softwarematige unlock zoals ultrasn0w....!! Laatst gewijzigd door martijnmiddel; 25-10-11 om 15:05. Reden: schrijffout |
|
|||
|
|||
Hm ok, dan ben ik een beetje screwed Kan ik hem wel met een andere pc tethered rebooten dan dat de jailbreak is gedaan? Dan kan ik misschien nog wel ergens iets fixen...
Thnx voor je antwoord! |
|
|||
|
|||
dat kan, heb je alleen een usb kabel en redsn0w (en evt stock ios5 ipsw) nodig....
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb stiekum redsn0w gedowload op me werk computer, maar nu gaat me iphone helemaal niet meer aan (na 2 keer hem DFU modus te hebben geprobeerd zonder succes) Wordt toch wachten tot ik weer thuis ben vrees ik...
Volgens mij heb je btw idd geen itunes nodig |
|
||||
|
||||
Je hebt de applicatie iTunes zelf inderdaad niet nodig, maar wel enkele drivers die bij de installatie daarvan worden geïnstalleerd...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
iPhone: IOS5 3GS alleen tethered ?!?!? | wim77 | Jailbreak | 6 | 20-10-11 19:13 |
iPhone in recovery en opstarten zonder computer | bennie b | iPhone algemeen | 0 | 05-04-11 06:49 |
iPhone: Tethered booten verplicht na opnieuw opstarten | nd0ra91 | Jailbreak | 8 | 24-01-11 23:03 |
tethered-toestel wilt niet meer opstarten met behulp blackra1n | ab156 | Archief | 1 | 16-02-10 15:23 |
|
|