iPhone 3GS blijft uitvallen na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Toen iOS5 uitkwam, heb ik deze direct erop gezet. Tethered jailbreak eroverheen en klaar. In het begin had ik nérgens problemen mee, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS blijft uitvallen na jailbreak
Hallo allemaal,
Toen iOS5 uitkwam, heb ik deze direct erop gezet. Tethered jailbreak eroverheen en klaar. In het begin had ik nérgens problemen mee, maar de afgelopen dagen blijft hij continue uitvallen. Dan kijk ik bijvoorbeeld even op Twitter, ben ik klaar en zet ik hem op t lockscreen... En als ik 'm dan weer wil gebruiken istie uitgevallen. Ik word er ondertussen een beetje gek van. Iedere keer die telefoon weer opstarten met de laptop is gewoon irritant. Bovendien valt hij ook overdag uit wanneer ik op school ben. Kan ik hier iets tegen doen? Eventueel de jailbreak verwijderen of iets anders? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
wat heb je geinstalleerd via cydia?
dat zou ik stapsgewijs verwijderen en als dat niet helpt vermoed ik dat je 2 opties hebt, herstellen naar een oude 4.x.x versie, of herstellen naar 5.0.1 want volgens mij is er geen weg terug naar 5.0.0.
|
|||
|
|||
Via Cydia heb ik alleen ins*******us geïnstalleerd... En daar heb ik verder nooit echt problemen mee gehad. Daarom begrijp ik het ook echt niet. Mocht er echt geen oplossing zijn ga ik ook zeker terug naar iOS 4. Bedankt voor je reactie
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 blijft uitvallen | zlatan1411 | iPhone algemeen | 1 | 25-09-11 02:30 |
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan | Frenky40 | iPhone algemeen | 4 | 16-08-11 18:09 |
Iphone 3GS blijft om herstel vragen na jailbreak | spdfrk | Archief | 1 | 28-01-10 00:10 |
Touchscreen blijft maar uitvallen | robinX | Unlock [archief] | 5 | 31-05-08 10:05 |
|
|