//

3G 4.2.1 redsnow: usb communication problem

3G 4.2.1 redsnow: usb communication problem discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde dus vandaag mijn iPhone 3G 8GB jailbreaken - ik probeerde eerst greenpoison RC6 maar dat bleef steeds zeggen 'try again' wanneer ik iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-12-11, 18:31
Mooisj Mooisj is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Angry 3G 4.2.1 redsnow: usb communication problem

Ik wilde dus vandaag mijn iPhone 3G 8GB jailbreaken
- ik probeerde eerst greenpoison RC6 maar dat bleef steeds zeggen 'try again' wanneer ik iphone in DFU wou zetten (en ja, ik deed het juist). nadien las ik op dit forum bij 'lees eerst' dat greenpoison niet werkt met de gewone iphone 3g
- geen probleem dacht ik, ik download gewoon redsn0w: ik wijs dus mijn ipsw bestand aan, en dan jailbreak, ik zet iphone in DFU en dan verschijnt het probleem 'usb communication problem'

Ik heb dus geen idee aan wat dit kan liggen, ik heb al vanalles geprobeerd: andere usb-kabel, van poort gewisseld, usb-connector in iphone uitgekuist (stof enzo), maar het probleem blijft. Weet iemand waaraan dit zou kunnen liggen? Of er is een andere manier op mijn iphone 3g toch te kunnen jailbreaken?

Bij voorbaat bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-11, 20:01
brainwave brainwave is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard

ik heb die van mij met sn0wbreeze-2.2.1 gejailbreaked.

Deze werkt, in ieder geval bij mij, probleemloos. Misschien moet je die eens proberen. Je moet dus wel de 2.2.1 versie hebben omdat voor de 3G 8gb je de 4.21 IOS nodig hebt. Even zoeken met google en je zal hem vrij gemakkelijk kunnen vinden.
  #3  
Oud 21-12-11, 11:56
Mooisj Mooisj is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

Het is uiteindelijk gelukt met de laatste rc (0.9.6rc16) van redsnow. Blijkbaar werkt de laatste versie niet met een iPhone 3G. Snowbreeze heb ik dus niet meer geprobeerd. Toch bedankt voor je hulp!
  #4  
Oud 10-11-13, 17:45
DenDanny DenDanny is offline
• iOS 4.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 3
Standaard

TNX Mooisj u made my day. Na 2 weken zoeken was uw tip ivm redsnowversie de gouden tip. eindelijk gelukt MERCI
Reageren

Labels
iphone 3g, jailbreak 4.2.1, usb communication problem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
USB XC60 geeft usb onleesbaar jkl iPhone algemeen 2 04-12-11 10:41
iPhone 3G: I Have A Problem :( cognomen Unlock 1 20-05-10 07:37
iphone logic board & iphone communication board segers909 Archief 0 29-05-08 16:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:08.