iPhone 4s leegmaken met behoud van jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ga binnenkort overstappen van een iPhone 4s met IOS 6.1.1 en jailbreak overstappen naar een iPhone 5s. Nu was mijn vraag: kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s leegmaken met behoud van jailbreak
Hallo,
ik ga binnenkort overstappen van een iPhone 4s met IOS 6.1.1 en jailbreak overstappen naar een iPhone 5s. Nu was mijn vraag: kan ik de 4s leegmaken, naar fabrieksinstellingen terugzetten of iets dergelijks en de jailbreak behouden? Ik heb al flink wat gezocht maar kan niet echt iets recents vinden. Alvast hartelijk dank voor jullie hulp en mocht er meer informatie nodig zijn hoor ik het graag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...i-restore.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zodra mijn 5s binnen is en werkt dit eens proberen. Thnx again. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3gs leegmaken met behoud van unlock en jailbreak | Nieko04 | Jailbreak | 1 | 20-01-12 12:43 |
iPhone: Jailbreak verwijderen met behoud van 4.3.3. | Rodajo | Jailbreak | 32 | 01-12-11 16:40 |
iPhone: Upgraden van 4.0 naar 4.1 met behoud van jailbreak en bestanden | Yorannn | Jailbreak | 6 | 31-10-10 16:13 |
van 221 jailbreak naar 312 officieel met behoud van details (SMS/contacts/etc) | gonijn | Archief | 2 | 06-01-10 14:14 |
|
|