iPhone omruilen, SHSH Blobs? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 5 op dit moment waarvan de power connector kapot is. Op deze iPhone heb ik op dit moment iOS 6.1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone omruilen, SHSH Blobs?
Hallo,
Ik heb een iPhone 5 op dit moment waarvan de power connector kapot is. Op deze iPhone heb ik op dit moment iOS 6.1 draaien. Nu krijg ik als ik terug ga naar Apple een nieuw toestel, maar daar staat waarschijnlijk iOS 7 op. Aangezien ik mijn iPhone graag wil kunnen Jailbreaken moet ik deze zien te downgrade naar iOS 6.x. Kan ik nu iets doen om het nieuwe toestel te downgraden? Heeft het bijvoorbeeld nut om SHSH blobs op te slaan van dit toestel? Of is dit hardware gebonden? Ik gebruik verder een Macbook Air met OS 10.9. Met vriendelijke groet, Jelmer |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is dit een scam? |
|
||||
|
||||
Ja alles is een scam.. Kijk naar de officiele site van evad3rs..
evasi0n iOS 6.x Jailbreak - official website of the evad3rs Uiteraard zal op iPhoneclub ook het een en andere staan als er een mogelijke jailbreak uitkomt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Die video lol, iemand die beweert dat je door een game te spelen een exploit kan starten :LOL
Maar er is wel een methode die zorgt dat je een paar game-emulators op iOS 7 kan krijgen en die werkt wel. Het enige wat je moet doen is de tijd op een dag in 2012 zetten en het installeren. Ik gebruik via deze manier iDos (een DOS emulator) op mijn iPad 4 met iOS 7.0.3, uiteraard zonder jailbreak want dat kan nog niet. Ik heb ook nooit een jailbreak gehad want de iPad kwam met 6.1.3 uit de doos.
|
||||
|
||||
Niet te geloven dit soort scams! Je moet op een linkje klikken en dan een game uit de iTunes store downloaden en spelen, en hopla, je zit op een lagere iOS versie? Hoe letterlijk moeten ze nog zeggen dat je gewoon op een reclamebanner klikt? Ik zet ook zo'n site op. Als je op 10 reclamebanners klikt zijn als bonus ook meteen de iPhones van je buurman en oma gedowngraded èn gejailbreakt
Maar, even serieus, dat is wel het nadeel van jailbreaken. Het is zo kwetsbaar. Even herstellen of je toestel omruilen met een defect en je bent je jailbreak kwijt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3Gs SHSH Blobs opslaan van 6.1.2? | flashingst | iPhone algemeen | 6 | 15-07-13 09:09 |
iPhone 5 SHSH blobs nog niet op te slaan? | XIII | iPhone algemeen | 1 | 01-11-12 23:08 |
iPhone: SHSH blobs opslaan lukt niet Iphone 4s 5.1.0 | Exclusiivez | Jailbreak | 1 | 19-05-12 20:59 |
iPhone: SHSH Blobs iPhone 4S 5.1 | RickL | Jailbreak | 2 | 14-03-12 22:15 |
SHSH blobs 4.1 of 4.0 voor iphone 4 | diroye | Jailbreak apps en thema's | 9 | 24-01-11 23:15 |
|
|