iPhone 3Gs SHSH Blobs opslaan van 6.1.2? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey all, Ik heb voor de vakantie even een iPhone 3Gs van iemand overgekocht, toestel werkt perfect en draait nog op 6.1.2 (!). Nu wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3Gs SHSH Blobs opslaan van 6.1.2?
Hey all,
Ik heb voor de vakantie even een iPhone 3Gs van iemand overgekocht, toestel werkt perfect en draait nog op 6.1.2 (!). Nu wil ik hiervan de SHSH Blobs opslaan zodat als ik het toestel update, dat ik nog terug kan. Ik heb dit al geprobeerd met TinyUmbrella 6.14.00 maar dan krijg ik op een of andere manier de SHSH files van 6.1.3? Kan iemand mij hiermee helpen! Aangezien 6.1.2 de laatste versie is waarop de 3GS ooit gejailbreakt kan worden! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De SHSH hashes van iOS 6.1.2 kan je niet meer opslagen. Dat kan maar zolang Apple die firmware ondertekend en dat is niet meer het geval. Eventuele SHSH hashes van iOS 6.1.2 die bij Cydia zijn opgeslagen zijn niet bruikbaar.
|
|
||||
|
||||
Misschien kun je met iFaith de SHSH blobs die nu al op je 3GS staan veiligstellen?
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik maar gewoon voorlopig op 6.1.2 blijf...
|
|
|||
|
|||
Probeer eens of iFaith de SHSH hashes van iOS 6.1.2 nog kan veiligstellen. Ik heb iFaith nog nooit gebruikt omdat het Windows programma is.
|
|
|||
|
|||
Ik zou niet updaten, iOS 6.1.3 brengt niks nieuws op paar bugfixes in Apple Maps na, en iOS7 komt ook niet uit voor de iPhone 3GS dus je mist niks.
Gewoon bij iOS 6.1.2 blijven, en automatische updates en meldingen in de jailbreak uitzetten, en geloof mij je boft de meeste mensen hebben hun 3GS wel geupdated naar 6.1.3 en zitten met gebakken peren. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: SHSH blobs opslaan lukt niet Iphone 4s 5.1.0 | Exclusiivez | Jailbreak | 1 | 19-05-12 20:59 |
iPhone: SHSH Blobs 5.0.1 opslaan gaat mis | Dubbelo7 | Jailbreak | 16 | 28-03-12 08:06 |
Huidige ipad2 4.3.0 shsh blobs opslaan na jailbreak? | jemico | Jailbreak apps en thema's | 7 | 25-08-11 08:21 |
Alle iDevices: Shsh blobs opslaan | JailbreakerPro | Jailbreak | 11 | 02-08-11 14:14 |
shsh blobs opslaan | Guest-20191103144301 | iPhone algemeen | 0 | 13-11-10 23:25 |
|
|