Shsh blobs opslaan discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen ik ben hier nieuw en ik heb al direct een vraagje Ik heb hier gelezen dat je de shsh blobs moet opslaan en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Shsh blobs opslaan
Hallo iedereen ik ben hier nieuw en ik heb al direct een vraagje
Ik heb hier gelezen dat je de shsh blobs moet opslaan en dat heb ik gedaan ik heb de blobs van ios 4.3 en 4.3.1 in tinyumbrella zie ik ze maar in cydia niet en staat er de device is in de pending tss queste.Nu is mijn vraag hoe kan ik ze opslaan met cydia dat ik die melding niet meer heb Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wachten tot de servers van Jay Freeman (Saurik) weer "up and running" zijn.
Dat zou een "JailbreakerPro" eigenlijk wel moeten weten |
|
||||
|
||||
Oke dan. En waarneer is dat
|
|
|||
|
|||
Onderstaande heb ik deze week gebruikt :
Je kan ook je SHSH blobs opslaan met iSHSHit, gratis te downloaden vanuit Cydia. Kies eerst het model van je iphone, ipod of ipad Kies dan de firmware die je wilt opslaan en druk dan rechts bovenaan op "Save" Verschillende firmware versies zijn niet meer ondertekend, daar krijg je dan een melding van Ik zit momenteel nog op 4.0, maar deze kon ik niet meer saven. Ik heb 4.2.1 gesaved, alsook 4.1 en 4.3.2 4.3 en 4.3.1 zijn niet meer ondertekend, alsook vele andere Als je ze dan met dit programma hebt gesaved, dan kun je ze doorsturen naar je email adres door onderaan op "Manage SHSH" te drukken en dan op "Send All" rechts bovenaan Hopelijk kan dit je verder helpen. Mvg, Soxbrother |
|
||||
|
||||
Gezien je forum naam kan je toch ook wel zelf deze info vinden
Cydia heeft op dit moment wat server problemen en wanneer dit is opgelost is onbekend. Is al meer dan genoeg aandacht aan besteed op de verschillende internet jailbreak sites
|
||||
|
||||
Oke bedankt allemaal ik ga er mee aan de slag
|
|
|||
|
|||
zo cydia staat weer online en weer shsh blobs opslaan
|
|
||||
|
||||
En hoe sla ik ze op met cydia dan op de hoofd pagina staat niets er over.Ik heb ze wel opgeslagen met tinyumbrella.
Maar dat staat niet in cydia. Laatst gewijzigd door JailbreakerPro; 25-04-11 om 12:04. Reden: Tinyumbrella toegevoegt |
|
|||
|
|||
Cydia doet dit automatisch normaal.
Als je Cydia opent, staan de versies van de SHSH's die hij heeft opgeslagen bovenaan in beeld. Zoals bijvoorbeeld op dit screenshot : http://modmyi.com/forums/attachments...ydia-photo.jpg Mvg, Soxbrother |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat een "JailbreakerPro" dat niet weet |
|
||||
|
||||
Ik heb op die knop al lang gedrukt maar nog geen shsh blobs.Maar ik wacht wel.
|
|
|||
|
|||
Die knop werkt niet, ik heb er op geklikt en er stond voordien altijd van 4.2.1 en 4.3.2 en toen ik updatete naar 4.3.3 en jailbreak opnieuw uitvoerde waren die SHSH gegevens verdwenen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Shsh blobs | jeffrey187 | Jailbreak apps en thema's | 7 | 05-05-11 18:07 |
Cydia SHSH Blobs | jeffrey187 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-04-11 16:54 |
shsh blobs opslaan | Guest-20191103144301 | iPhone algemeen | 0 | 13-11-10 23:25 |
iPhone: SHSH blobs for 4.0 and 4.0.1 | lorddusk | Jailbreak | 1 | 02-08-10 11:51 |
iPhone 3G: SHSH Blobs | David123 | Unlock | 6 | 08-06-10 20:01 |
|
|