JB iOS 4.3.4 of iOS 4.3.5 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoor nogal wat tegenstrijdige berichten, sommige websites zeggen dat de iPad 2 met iOS 4.3.4 of zelfs 4.3.5 te JB-en is, zij het overigens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
JB iOS 4.3.4 of iOS 4.3.5
Ik hoor nogal wat tegenstrijdige berichten, sommige websites zeggen dat de iPad 2 met iOS 4.3.4 of zelfs 4.3.5 te JB-en is, zij het overigens tethered, hier op de website wordt gezegd dat het (nog) niet kan.
Ik weet dat terug naar 4.3.3 de mooiste en zeker de makkelijkste oplossing zou zijn echter zonder blobs gaat dit hem niet worden, zit dus nu nog vast aan 4.3.4 en kan alleen upgraden. Wie heeft zijn iPad 2 op iOS 4.3.4 of 4.3.5 ge-jailbreakt? Graag even een uitlegje wat je gebruikt hebt, eventuele problemen waar je tegenaan bent gelopen en het eindresultaat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De iPad2 is momenteel alleen te jailbreaken op iOS 4.3.3; op geen enkele andere release.
De iPhones zijn wel (tethered) te jailbreaken op iOS 4.3.4 en 4.3.5 met redsn0w 0.9.8b4. Dat had je ook hier kunnen vinden: Jailbreak forum > Jailbreak en Unlock forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|