Cydia; bestandsysteem vo(orbereiden?) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb mijn iphone geupdate naar 4.3.3, geen probleem in principe. Toen heb ik redsn0w eroverheen gegooid, ook geen probleem. Cydia staat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia; bestandsysteem vo(orbereiden?)
Beste mensen,
Ik heb mijn iphone geupdate naar 4.3.3, geen probleem in principe. Toen heb ik redsn0w eroverheen gegooid, ook geen probleem. Cydia staat er gewoon netjes op, echter staat die nu al een uur op Bestandssysteem vo(orbereiden?) (Cydia zal hierna zelf afsluiten). Ik heb hiervoor aptbackup gebruikt, oftewel een backup van al mijn cydia apps. En ik had er redelijk wat, dus misschien ligt het hieraan. Maar een uur vind ik toch wel lang. Ik heb hem al opnieuw opgestart. Gereboot e.d. iemand enig idee wat ik hiertegen kan doen? bvd, Indoow
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CyDelete: Cydia apps vanaf je SpringBoard verwijderen [Cydia] | iMario | Jailbreak apps en thema's | 21 | 14-07-12 10:03 |
FW 3.0: In Cydia juiste repo aanpassen bij geen Cydia-updates | Buur | Jailbreak apps en thema's | 47 | 27-06-09 12:34 |
|
|