Melding bij lockscherm discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik krijg af en toe een scherm naar voren, ik heb hem als foto in de bijlage gestopt. Vooral als hij op lock staat. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Melding bij lockscherm
Hallo,
Ik krijg af en toe een scherm naar voren, ik heb hem als foto in de bijlage gestopt. Vooral als hij op lock staat. Ik heb hem wel gejailbreakt en heb er ook wel eens thema's op gehad. Ik dacht eerst dat het daar aan ligt maar heb winterboard eraf en erop gedaan. Herkent iemand dit scherm, zo ja hoe kom ik er van af? Alvast bedankt. Groetjes, Romy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben vergeten erbij te vermelden dat ik een thema vergeten ben te verwijderen, het zou eventueel daar ook aan kunnen liggen. Maar reacties zijn nog altijd welkom
|
|
||||
|
||||
Dat scherm dat je ziet is SbSettings en komt tevoorschijn als je over de statusbalk swipet.
|
|
|||
|
|||
Oh bedankt! Alleen ik heb dat programma een tijdje geleden al verwijderd..
Ik weet in ieder geval waar het vandaan komt, bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
melding bij openen berichten | desh | iPhone algemeen | 2 | 05-09-10 16:35 |
Bij laden melding: this device is not... | Sultan | iPhone algemeen | 4 | 30-05-10 22:46 |
Bij lockscherm blijft hij licht geven | psvu2 | iPhone algemeen | 3 | 16-07-09 14:24 |
NO sim melding bij iphone 3G | vanrumst | iPhone algemeen | 5 | 04-03-09 15:14 |
Lockscherm, | winter200 | iPhone algemeen | 12 | 17-11-08 21:53 |
|
|